اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه کرمان:

هدف اصلاح‌طلبان جلوگیری از وحدت اصولگرایان است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: اصلاح‌طلبان در صدد هستند که چهره‌های اصولگرا را تخریب کنند و از طرف دیگر در تلاش هستند به وحدت اصولگرایان ضربه بزنند.

هدف اصلاح‌طلبان جلوگیری از وحدت اصولگرایان است
احمدعلی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به فتنه 88 اصلاح‌طلبان نشان دادند که قانون‌مدار نیستند و نمی‌خواهند قانونی کار کنند و خیلی هم باید مراقب باشیم.

مقدم بیان داشت: به دلیل اینکه اکنون آن‌ها استراتژی‌های مختلفی دارند و به نوعی از آن طرف راضی نیستند، باید حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌ها داشته باشیم و می‌خواهند حضور مردم کم‌رنگ شود، جوسازی‌هایی را برای دل‌سرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای انجام می‌دهند.

مقدم عنوان کرد: مردم ما آگاه، هوشیار و فهیم هستند و حضور خیلی خوبی هم در انتخابات دارند و مردم می‌خواهند در همه امور کشور دخالت داشته و سهیم باشند.

وی ابراز داشت: اصلاح‌طلبان درصدد هستند که چهره‌های اصولگرا را تخریب کنند و از طرف دیگر در تلاش هستند به وحدت اصولگرای ضربه بزنند و به نوعی راضی نیستند که لیست واحد از طرف اصولگرایان ارائه شود.

مقدم افزود: باید همه احزاب و تشکل‌ها هوشیار باشند و این استراتژی را بدانند و از طرف دیگر به وحدت کمک کنند و به کاندیداها و افراد هم توصیه می‌کنیم از تفرقه و انشقاق جلوگیری کنند و واقعا اجماع برای معرفی یک کاندید داشته باشند و اگر به طور مثال در یک شهرستان بر روی یک فرد به اجماع نرسیم آرا شکسته می‌شود و از آن طرف قضیه صدمه می‌خوریم.

وی عنوان کرد: اکنون هم این جریان‌ها به نوعی دارند، شیطنت می‌کنند تا این اجماع صورت نگیرد و ما باید هوشیار باشیم در این جریان قرار نگیریم و بتوانیم آن وحدت و انسجام را به وجود بیاوریم.

مقدم با اشاره به اینکه جریان انحرافی و فتنه در سراسر کشور فعالیت خود را شروع کرده‌اند، ابراز داشت: از خیلی وقت پیش مهره‌های خود را مشخص و به شیوه‌های خاص خودشان در پست و سمت‌هایی قرار داده‌اند.

دبیر حزب موتلفه استان کرمان تصریح کرد: جریان فتنه به نوعی افراد خود را تشویق کردند، بیایند در صحنه انتخابات و این‌ها هم بدون تابلو و چهره‌های ناشناخته وارد می‌شوند و تقریبا سعی می‌کنند، چهره‌های موجه را وارد کنند و در این جریان یک حرکت پر شتابی را شروع کرده‌اند .

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان افزود: وظیفه ما در موتلفه این است که مردم را بصیرت‌دهی کنیم و بتوانیم آگاهی‌های لازم را بدهیم و جریان انتخابات سال 88 و تشکل‌هایی مانند مجاهدین و مشارکت را بازخوانی کنیم.

وی بیان داشت: اکنون این تشکل‌ها غیر قانونی هستند و نمی‌توانند رسما وارد انتخابات شوند اما از طرف دیگرچهره‌هایشان که بدون تابلو و ناشناخته هستند را وارد میدان می‌کنند.

مقدم تصریح کرد: با حرکتی که خاتمی رئیس جمهور سابق شروع کرده، کاملاً نشان می‌دهد که این‌ها خیلی جدی وارد میدان شده و کار می‌کنند.

این فعال سیاسی عنوان کرد: از طرف دیگر گروه فتنه و انحرافی در تلاش هستند به هر نوعی که شده صندلی‌های بیشتری در مجلس تصاحب کنند و به هر حال در این دوره انتخابات سختی است و خیلی باید اصولگرایان به این جریان توجه و دقت داشته باشند و مراقب شیطنت‌های رقیب باشند.

وی افزود: پیش‌بینی ما این است مجلس نهم با وجود همه این شیطنت‌ها و فتنه‌هایی که صورت می‌گیرد، بهتر از مجلس هشتم است.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول