اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور انتخابات جبهه متحد اصولگرایان مازندران خبر داد

برگزاری نشست جبهه متحد اصولگرایان با حضور حداد عادل

خبرگزاری فارس: مسئول امور انتخابات جبهه متحد اصولگرایان مازندران با بیان اینکه همایش بزرگ جبهه متحد اصولگرایان روز جمعه هفته جاری با حضور حداد عادل در سالن هلال احمر برگزار می‌شود، گفت: تمام اصولگرایان باید به این همایش دعوت شوند.

برگزاری نشست جبهه متحد اصولگرایان با حضور حداد عادل
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی صابری ظهر امروز در نشست جبهه متحد اصولگرایان مازندران اظهار داشت: وظیفه اصلی جبهه متحد اصولگرایان برآورد کاندیداها است.
وی گفت: در این زمینه اصولگرایی، مقبولیت و رای‌آوری مورد نظر است که در همه اقشار باید لحاظ شود.
دبیر جامعه اسلامی مهندسین مازندران ادامه داد: نباید نظر خود را به دیگران تحمیل کنیم چرا که مردم باید رای دهند.
این مسئول با اشاره به اینکه پذیرش زیردستان از اصول مدیریت است، تصریح کرد: حتی اگر نظر ما چیز دیگری است باید عمومیت را مدنظر قرار دهیم.
صابری با بیان اینکه در رسیدگی به اوضاع کاندیداها، جریان فتنه را فراموش نکنیم، یادآور شد: مواضع این افراد در جریان فتنه و اظهار نظرهای مختلف در مسائل مملکتی نباید به فراموشی سپرده شود و باید بدانیم که حقوق مادام العمر یکی از لکه‌های ننگ است.
وی با اشاره به اینکه خط قرمز ما مانند سابق جریان دوم خرداد است، اضافه کرد: آنها با باطن روشن و چراغ خاموش حرکت می‌کنند و جریان انحراف هم به این جریان اضافه شده است.
صابری با بیان اینکه جریان دوم خرداد شناخته شده، ابراز داشت: اما انحرافی‌ها را چگونه شناسایی خواهیم کرد، جریان انحرافی حدود پنج ماه است که بنا به اظهار نظر وزیر اطلاعات شکل کار را تغییر داده و با جریان فتنه هم‌پیمان شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه جریان انحرافی از جریان دوم خرداد پشتیبانی مالی می‌کند، گفت: جریان انحرافی به کاندیداهای خودشان گفته‌اند که به ما ناسزا بگویید و علیه جریان صحبت کنید.
صابری با بیان اینکه در چند ماه اخیر جریان انحرافی حداقل 10 نشست برگزار کرده، ادامه داد: باید بدانیم چه کسی از استان در این جلسات حضور یافته است.
وی با اشاره به اینکه توزیع پول و امکانات از ویژگی‌های جریان انحرافی است، تصریح کرد: هر فردی که به انحراف ناسزا می‌گوید خودش عین انحراف است.
این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه انحرافی‌ها از ما ظاهری حزب اللهی‌تر دارند، افزود: از ما داغ‌تر بوده و به لیدر جریان انحرافی هم بیشتر ناسزا می‌گویند.
صابری با اشاره به اینکه لیدر جریان انحرافی این دستور را به آنها داده، یادآور شد: وظیفه ما  بسیار سنگین و زمان خیلی کوتاه است.
این مسئول با بیان اینکه نرسیدن به افراد مشترک نباید زمینه‌ساز اختلاف شود، خاطرنشان کرد: باید همدیگر با با بحث و گفت و گو بپذیریم.
وی با اشاره به اینکه چهره‌های جبهه متحد در دوره گذشته به هم نزدیک‌تر بودند، ادامه داد: به دلیل اینکه این چهره‌ها از دو یا سه ضلع تشکیل شده بودند و این بار اضلاع گسترده‌تر است و طبیعی است که نزدیکی قبلی وجود ندارد، اما اگر محور اصلی را مدنظر قرار داده و مسائل منطقه‌ای را کنار بگذاریم همه با هم نزدیک خواهیم بود و دیدیدم که در 9 دی هیچ فرقی با یکدیگر نداشتیم.
صابری با بیان اینکه همایش بزرگ جبهه متحد اصولگرایان روز جمعه با حضور حداد عادل در سالن هلال احمر برگزار می‌شود، اذعان داشت: همه اصولگرایان باید به این همایش دعوت شوند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول