اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان همدان:

کاندیدای اصولگرایان در اسرع وقت به مردم معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان همدان با تأکید بر اینکه هنوز هیچ کسی به عنوان کاندیدای اصولگرایی در استان معرفی نشده، گفت: کاندایدای اصولگرایان در اسرع وقت به مردم معرفی می‌شود.

کاندیدای اصولگرایان در اسرع وقت به مردم معرفی می‌شود
احمدحسین فلاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به شروع فعالیت جبهه متحد اصولگرایان استان از بهمن ماه سال گذشته اظهار کرد: جلسات مکرر این جبهه طی 9 ماه گذشته برگزار شده و با رصد کردن مسائل انتخابات، سوابق کاندیدای احتمالی را بررسی و از زمان ثبت نام و قطعی شدن اسامی افراد، کاندیداهای مطرح اصولگرایی را به حضور طلبیده است.
به گفته وی جبهه متحد اصولگرایان استان با کار شبانه‌روزی که داشته برنامه‌های کاندیداها، چگونگی تبلیغات و مسائل مالی و... را بررسی کرده و این امر همچنان ادامه دارد.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان همدان با اشاره به طرح برخی شایعات در بعضی از شهرستان‌ها مبنی بر مشخص شدن کاندیدای اصولگرایی افزود: جبهه متحد اصولگرایان استان هنوز کسی را در سطح استان به عنوان کاندیدای اصولگرایی معرفی نکرده است.
وی ادامه داد: هر کسی که به جبهه دعوت می‌شود، الزاماً کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان نخواهد بود بلکه این امر برای خیلی از کاندیداها اتفاق می‌افتد و خروجی آن اول بهمن ماه قطعی خواهد شد.
فلاحی با تأکید بر اینکه تاکنون کسی در هیچ یک از شهرهای استان به عنوان کاندیدای اصولگرایی معرفی نشده است، ابراز کرد: جبهه وحدت اصولگرایان استان مذاکراتی کرده که در پی رایزنی‌ها و بررسی دقیق‌تر مسئله با جمع‌بندی نهایی و با دقت، صبر و حوصله اعلام خواهد شد.
وی گفت: جبهه متحد اصولگرایان به این دلیل که خود را امانتدار مردم می‌داند و باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگوی این امانت باشد، عجله‌ای برای اعلام سریع اسامی ندارد و به همین دلیل با تمرکز و تعهد بالا نسبت به این مهم اقدام خواهد کرد.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان همدان در پایان تأکید کرد: از سوی دیگر برای نخستین بار در طول تاریخ انتخابات گذشته، افرادی که خود را همسو با آرمان‌های امام و رهبری می‌دانند میثاق‌نامه‌ای را امضا کرده‌اند که انشاءلله پس از پیروزی در انتخابات نیز بر این میثاق‌نامه که مبتنی بر پیروی از آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبری است، پایبند خواهند بود که این امر اعتماد و اطمینان مردم را به همراه اعضای جبهه متحد در پی خواهد داشت.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول