اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی:

اصولگرایان پیروز انتخابات آینده هستند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان شمالی با اشاره به کارنامه مثبت مجلس هشتم گفت: همچون انتخابات گذشته، اصولگرایان پیروز نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

اصولگرایان پیروز انتخابات آینده هستند
علی احمدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه با وحدت و اتحاد، قطعاً پیروزی در انتخابات مجلس با طیف اصولگرا است، اظهار داشت: مجلس نهم مجلسی اصولگرا خواهد بود.
وی تصریح کرد: اصولگرایان باید با وحدت، انسجام و سعه‌صدر و در نظر گرفتن شرایط حساس و با اطاعت از توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب به میدان آمده و طوری عمل کنند که نااهلان و نامحرمان به مجلس راه پیدا نکنند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه مؤتلفه اسلامی به دنبال وحدت تمام سلیقه‌های اصولگرایی است، افزود: همچون گذشته رهنمودهای مقام معظم رهبری را به عنوان فصل الخطاب و حجت در تمام مسائل دانسته و این راه و رسم همیشگی حزب مؤتلفه اسلامی بوده و به آن افتخار می‌کنیم.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش روی 12 اسفند امسال خاطر نشان کرد: همه مردم باید با یک حضور حداکثری و حماسی در انتخابات شرکت کنند تا باعث سرافرازی انقلاب و نظام اسلامی در دنیا شویم.
انتهای پیام/و30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول