اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس خبر داد

تلاش چهره‌های شاخص اصولگرا برای دستیابی به وحدت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری،‌شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: چهره‌های شاخص و مورد قبول مردم و نظام تلاش بسیاری برای رسیدن همه گروه‌های اصولگرا به وحدت انجام داده و می‌دهند.

تلاش چهره‌های شاخص اصولگرا برای دستیابی به وحدت
اسدالله بادامچیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار کرد: یکی از نکات مهمی که همواره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و پس از ایشان رهبری عظیم‌الشان انقلاب بر روی آن تاکید داشتند، وحدت و همدلی تمام دلسوزان انقلاب است.
وی تصریح کرد: امام (ره) همواره می‌فرمودند که در صورت حفظ وحدت هیچ آسیبی به شما وارد نخواهد شد و باید این وحدت و اتحاد را در همه امور حفظ و از آن دفاع کنید.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: جریان اصولگرا و چهره‌های شاخص این جریان که خود را پیرو ولایت و امام شهدا می‌دانند طی سال‌های اخیر به ویژه زمانی که اصولگرایان در راس نهادهای حاکمیتی قرار دارند، بر روی وحدت تاکید کرده‌اند.
بادامچیان تاکید کرد: علت این است که با وحدت و همدلی می‌توانیم اعتماد مردم را جلب کرده و برای نظام و ملت منشا خیر باشیم.

اصولگرایان در مجلس به دنبال ارائه لیست واحد هستند
وی در پاسخ به ‌سؤال خبرنگار فارس در اسلامشهر مبنی بر اینکه آیا اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت واحد لیست می‌دهند؟ گفت: تمام تلاش ما این است که جریان اصولگرایی با یک لیست و به صورت متحد وارد انتخابات شود.
نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته در این راه موانعی وجود دارد، اما چهره‌های شاخص اصولگرا تلاش‌های زیادی برای تحقق وحدت انجام داده و هم اکنون نیز این تلاش‌ها و رایزنی‌ها ادامه دارد.

کسی را به زور نمی‌توانیم مجبور به وحدت کنیم
بادامچیان متذکر شد: البته ممکن است عده‌ای بخواهند به صورت مستقل در انتخابات حضور یافته و توانایی خود را به تنهایی محک بزنند که در این صورت ما نمی‌توانیم کسی را به زور مجبور به وحدت کنیم.
وی اظهار کرد: البته توصیه ما به همه اصولگرایان این است که برای دفاع از دستاوردهای ارزشمندی که طی سال‌های اخیر داشتیم، باید در این دوره از انتخابات نیز متحد بوده و به صورت واحد نمایندگان خود را به مردم معرفی کنیم.
بادامچیان در پایان اظهار امیدواری کرد تا در فرصت باقی مانده این مهم محقق شود.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول