اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی:

لیست نهایی اصولگرایان استان مرکزی ظرف 10 روز آینده اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی از معرفی لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی ظرف 10 روز آینده خبر داد.

لیست نهایی اصولگرایان استان مرکزی ظرف 10 روز آینده اعلام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الله شایان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استارت جبهه متحد اصولگرایان از شش ماه قبل با دعوت از تمام اعضای جریان‌های سیاسی فعال استان زده شد.
وی تصریح کرد: از زمان آغاز فعالیت این جبهه تاکنون جلسات به صورت هفتگی با حضور جریان‌های سیاسی اصولگرا به استثنای دو جریان جمعیت رهپویان انقلاب و ایثارگران انقلاب اسلامی برگزار و ارکان جبهه مشخص شد.
‌سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارائه لیست واحد اصولگرایی برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با رایزنی‌ها و بررسی‌های صورت گرفته در دو هفته گذشته طی جلسه‌ای که با حضور تمام افرادی که می‌توانستند در جبهه متحد اصولگرایی جای گیرند، از بین 13 نفر از نامزدهای انتخاباتی در نهایت پنج نفر به عنوان لیست نهایی جبهه برای نمایندگی از اراک انتخاب شدند که ظرف 10 روز آینده از بین این افراد دو نفر به عنوان کاندیداهای مورد حمایت اصولگرایی به مردم اراک معرفی خواهند شد.
شایان با اشاره به اسامی این پنج نفر خاطر نشان ساخت: عباس رجایی، ابوالفضل فخرالسلام، بشیر روشنی، محمدحسن آصفری، حجت‌الاسلام محمد آقازیارتی پنج نفر مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایی هستند که از بین این تعداد دو نفر انتخاب خواهند شد.
وی پیرامون نحوه انتخاب این پنج نفر اظهار داشت: انتخاب این افراد با توجه به عملکرد اجرایی و بررسی میزان توانمندی، تعهد و تخصص آنها صورت گرفته است.
‌سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی گفت: برای انتخاب لیست نهایی نیز قرار بر این است طی جلسه‌ای از این پنج نفر دعوت شده تا آنها از بین خود توانمندترین گزینه را انتخاب کرده و به اجماع برسند و اگر به اجماعی در این زمینه دست نیافتند جبهه متحد اصولگرا از تک تک آنها مصاحبه حضوری به عمل خواهد آورد و از طریق بررسی پرسشنامه و با در نظر گرفتن نظرات بزرگان استان و قشرهای مختلف دو نفر را انتخاب خواهند کرد.
به گفته وی اسامی نمایندگان سایر شهرستان‌‌ها نیز به‌زودی با برگزاری نشست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها اعلام خواهد شد.
شایان با اشاره به عملکرد نمایندگی فعلی مجلس اظهار داشت: ما از گذشته راضی نیستیم، نماینده مجلس دو وظیفه مهم دارد که یکی تصویب قانون و دیگری نظارت بر حسن اجرای قانون است، متاسفانه برخی از نمایندگان استان به جای تلاش برای رفع دغدغه و مشکلات کشور به فکر تعویض فرماندار و یا انتخاب مدیر کل فلان دستگاه هستند، این در حالی است که نماینده نباید بخشی‌نگر باشد و  مصالح کشور را نادیده بگیرد.
‌سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی ادامه داد: گاهی مشاهده می‌شود که مردم برای رفع مشکلات خود به نمایندگان مراجعه می‌کنند و اکثرا دست خالی بر می‌گردند چرا که نماینده اختیار اجرایی ندارد و نمی‌تواند مشکلات مردم را برطرف کند.
شایان تاکید کرد: نماینده باید اهلیت مجلس را داشته باشد، این اهلیت را خواص تشخیص می‌دهند و این خواص هستند که باید برای سوق دادن عموم مردم تلاش کرده و انتخاب اصلح را به مردم معرفی کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات یک مقطع آزمایش برای مردم است، گفت:  این دوره از انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است، دشمنان قصد دارند از این انتخابات برای کشور چالش ایجاد کرده و مشکل امنیتی ایجاد کنند، که باید به مردم بصیرت داد و رسانه‌ها در این زمینه نقش بسیار سنگینی بر عهده دارند.
وی اظهار داشت: آنچه در جبهه متحد اصولگرایی در مورد نمایندگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است استقبال مردمی است، اما اینکه مومن و متعهد باشند از اهمیت بالاتری برخوردار است، معتقدیم نماینده انتخابی باید رای‌آور باشد، در عین حال رای‌آور بودن اولویت اول نیست.
‌سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی یکی از اهداف مهم جبهه را تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد و افزود: به دنبال این هستیم این حضور را‌ با بسترسازی از طریق برگزاری جلسات مختلف، برگزاری نشست‌ در مساجد و دادن اطلاعیه و ارتباط با مردم از طرق رسانه‌ها فراهم سازیم.
شایان افزود: جبهه متحد اصولگرایان استان مرکزی از نمایندگانی حمایت خواهد کرد که متولد یکی از سه شهر اراک، خنداب و کمیجان باشند، اراک به اندازه کافی بزرگانی دارد که بتوانند برای این شهر خدمت کنند اراک نیاز به قیم ندارد.
انتهای پیام/ش10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول