اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره استانی شعر دفاع مقدس کرمان پایان یافت

خبرگزاری فارس: اختتامیه ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس کرمان در مجتمع افصح هجری شهرستان رفسنجان برگزار شد.

جشنواره استانی شعر دفاع مقدس کرمان پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سیف‌الله امینی‌زاده فرماندار رفسنجان شامگاه پنجشنبه در این آیین دفاع مقدس را از بدو خلقت آدم تا قیامت خواند و اظهار داشت: دفاع مقدس از آنجا که حضرت آدم با یکی از جنیان مبارزه کرد، آغاز شد و همیشه برای مبارزه با دشمنان نیز ادامه دارد.
وی گفت: شاعران باید طبق فرموده رهبر انقلاب به مولای خود اقتدا کنند و حرف‌های ایشان را چنان به نظم در آورند تا همگان از آن بهره‌مند شوند.
امینی‌زاده با اشاره به اینکه نباید تنها به شهیدان دفاع مقدس اکتفا کنیم، تصریح کرد: جانبازان و یادگاران آن دوران را باید دریابیم و فجر‌آفرینان آزاده‌ای که با صبر و استقامت خود مسیر زیستن را برای بشریت هموار ساختند را ارج بنهیم.
وی شعر و هنر را حول محور امامان (ع) و پیامبر اکرم (ص) باارزش‌تر دانست و گفت: شاعران اشعاری بسرایند که مرثیه و مدحی باشد که مداحان نیز زاد و توشه‌ای داشته باشند تا بتوانند مردم را در مسیر مولایمان هدایت کنند.
به گزارش فارس در حاشیه این جشنواره پدر سردار شهید زینلی به قرائت شعر پرداخت و از خانواده شهیدان زینلی و شهید ارسلان تجلیل شد.
همچنین چند نفر از شاعران برگزیده اشعار خود را قرائت کردند.
انتهای پیام/ی30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول