اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

توجه علمی به حوزه دفاع مقدس ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر ضرورت توجه علمی به حوزه دفاع مقدس تاکید کرد.

توجه علمی به حوزه دفاع مقدس ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی روسا، معاونان آموزشی، مدیران گروه و اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس اظهار داشت: سردار رئوفی‌نژاد و سردار سوداگر از فرماندهان دوران دفاع مقدس و افراد تاثیرگذار جامعه محسوب می‌شوند.
وی ادامه داد: دفاع مقدس از بخش‌های قابل توجه جامعه است که باید به این امر توجه بیشتری شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس در حال حاضر در جامعه مغفول مانده است که ضروری است به این امر توجه ویژه شود.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس مظلوم است و تا کنون در اندازه و وسعت این تاریخ به این مجموعه توجه نشده است، بیان داشت: باید برنامه‌ریزی‌های مناسبی در راستای ارائه این بخش از تاریخ کشور به دنیا صورت گیرد.
احمدی با اشاره به فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: باید از نیروهای ارزشمند و تاثیر گذار این دوران در راستای معرفی دوران دفاع مقدس استفاده شود.
وی با بیان اینکه تا کنون حق رزمندگان دوران دفاع مقدس استان زنجان ادا نشده است، افزود: نقش رزمندگان استان زنجان در این دوران بی‌بدیل است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به نامگذاری استان زنجان به عنوان شهر غواصان دریا دل خط شکن از سوی مقام معظم رهبری بیان داشت: به حق رزمندگان زنجانی مستحق چنین نامگذاری هستند.
وی با بیان اینکه استان زنجان ظرفیت‌های مطلوبی در راستای معرفی و نشر ارزش های دفاع مقدس دارد، بیان داشت: ظرفیت‌های رزمندگان زنجانی هنوز به خوبی در جامعه ارائه نشده است.
احمدی از برگزاری جلسه هم اندیشی روسا، معاونان آموزشی، مدیران گروه و اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در هفته آینده در زنجان خبر داد و افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام می‌شود.
وی بر ضرورت توجه علمی به حوزه دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: استان آمادگی لازم را برای توجه به این نوع برنامه‌ها دارد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به تشکیل کمیته علوم و معارف دفاع مقدس در استان خاطرنشان کرد: در استان برنامه‌های مختلفی در قالب این کمیته در نظر گرفته می‌شود.
وی بر ضرورت حفظ و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: باید برای حفظ و نشر ارزش‌های این دوران فعالیت‌های تاثیر گذاری انجام شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول