اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

یادمان‌های دفاع مقدس میدان دیگری برای مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: یادمان‌های دفاع مقدس و مناطق عملیاتی امروز به یک میدان دیگری برای مقابله با جنگ نرم دشمن بدل شده است.

یادمان‌های دفاع مقدس میدان دیگری برای مقابله با جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، عبدالرسول زارع صبح امروز در نشست هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان‌نور به نقش فرهنگی اجتماعی این اردوها اشاره کرد و اظهار داشت: بازدید از مناطق عملیاتی جنوب در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت و همچنین انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نقش تأثیرگذاری در تعالی فرهنگی اجتماعی دارد.
وی افزود: عملیاتی شدن برنامه فرهنگی ارزشی راهیان‌نور با هدف حفظ آثار گنجینه تمام‌ نشدنی دفاع مقدس و در راستای حفاظت از این ارزش‌های گران‌قدر است.
زارع یادآور شد: یادمان‌های دفاع مقدس و مناطق عملیاتی امروز به یک میدان دیگری برای مقابله با جنگ نرم دشمن بدل شده است.
وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان با سفر به مناطق عملیاتی به حقایق ارزشمندی دست می‌یابند که آنها را در مقابل هجمه فرهنگی دشمن واکسینه می‌کند.
فرماندار تنگستان همچنین عنوان کرد: در شهرستان تنگستان نیز که از دیرباز به حماسه‌آفرینی و دفاع از دین و کیان ایران اسلامی زبانزد عام و خاص بوده برای اعزام کارون‌های راهیان‌نور و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس تلاش ویژه‌ای شده است.
‌فرماندهی سپاه ناحیه تنگستان نیز گفت:‌ 240 نفر از خواهران مقطع دبیرستان در قالب اردوی کاروان راهیان نور هشتم بهمن ‌ماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
سرهنگ محمد حیدری همچنین یادآور شد: باید نسل جوان را با برنامه‌های متنوع فرهنگی از فتنه‌های دشمن آگاه کرد که کاروان‌های راهیان‌نور بهترین فرصت برای انجام این کار فرهنگی است.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول