اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور هنری اداره کل ارشاد استان کرمانشاه خبر داد

برپایی 15 نمایشگاه انقلاب در آیینه مطبوعات و عکس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری 15 نمایشگاه عکس و مطبوعات انقلاب در دهه فجر در استان خبر داد.

برپایی 15 نمایشگاه انقلاب در آیینه مطبوعات و عکس
سهیل دینوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: در دهه مبارک فجر برنامه‌های متعددی در استان کرمانشاه به منظور پاسداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: از آنجایی که یکی از وسایل مهم ارتباطی در آن دوران روزنامه‌ها بودند که اخبار و وقایع انقلاب را منعکس می‌کردند بر آن شدیم تا نمایشگاهی از روزنامه‌ها و نشریات آن زمان برپا کنیم.
رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در نمایشگاه مطبوعات انقلاب، رویدادهای انقلاب را به صورت سلسله‌وار در آیینه مطبوعات در معرض دید عموم می‌گذاریم.
دینوری ادامه داد: سعی کرده‌ایم آرشیو کاملی از رخدادهای آن زمان را که توسط روزنامه‌نگاران به رشته تحریر درآمده است جمع‌آوری کنیم.
رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: بیشتر اخبار به نمایش درآمده در این نمایشگاه مربوط به آرشیو روزنامه‌های کیهان و اطلاعات خواهد بود.
وی همچنین از برگزاری نمایشگاه عکس در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: عکس گویاتر از هر چیزی صحنه‌های غرورآفرین پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در سال 57 نشان می‌دهد.
دینوری افزود: در این نمایشگاه که در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود بیش از یک‌هزار قطعه عکس در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.
رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: عکس‌های دوران انقلاب روایتگر ایثار و فداکاری جوانان برای رهایی از ظلم ستمشاهی است.
دینوری ادامه داد: بنا داریم در نمایشگاه‌های عکس و مطبوعات دهه فجر گوشه‌هایی از فضا و دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال 57 را برای بازدید کنندگان زنده کنیم. 
وی اظهار کرد: 15 نمایشگاه عکس و مطبوعات انقلاب به صورت مجزا در ایام‌الله دهه فجر در سطح استان کرمانشاه برای بازدید علاقمندان دایر خواهد شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول