اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

استقلال بزرگ‌ترین دستاورد معنوی انقلاب است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: استقلال و حفظ عزت بزرگ‌ترین دستاورد معنوی انقلاب اسلامی است که در سایه دفاع از ارزش‌ها و اصول حاکم بر جامعه اسلامی به دست آمده است.

استقلال بزرگ‌ترین دستاورد معنوی انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور عصر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ایام دهه فجر در اردبیل اظهار داشت: این دستاورد آن قدر ارزشمند و با اهمیت بوده که امروز بسیاری از کشورهای منطقه با خیز و حرکتی آرام اما مستمر سعی می‌کنند استقلال و عزت واقعی خود را به دست آورند تا به تبعیت از ایران به شیاطین بزرگ نه بگویند.
وی با بیان این‌که این انقلاب بعد از گذشت سه دهه تأثیرگذاری خود را در الهام‌بخشی به نهضت‌های آزادی‌بخش جهان گذاشته است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در عصر سیاه و تمام تاریک سلطه نظام‌های قلدر و مزدوران منطقه‌ای آنها شکل گرفت و هیچ کس باور نمی‌کرد بعد از سه دهه زانوی آنها را به خاک بمالند و سبب شود تا آمریکا به شکست‌های پی‌درپی خود در برابر اراده ملت ایران معترف باشد.
نظرپور به دستاوردهای عظیم مادی و معنوی انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته اشاره کرد و افزود: این انقلاب جای پای محکمی در روابط بین‌المللی و جهانی پیدا کرده است و تلاش شده تا با ارایه الگویی بی‌نظیر به تمام دنیا به خواسته و مطالبه خود در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی دست پیدا کنیم.
این مسئول حرکت‌های سخیف امروز استکبار را نتیجه ستیز 30 ساله آنها با انقلاب اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: دشمن خیره سر ما امروز با تحریک کشورهای اروپایی احساس می‌کند، می‌تواند ایران را در حوزه تحریم اقتصادی و نفتی به چالش بکشاند اما اگر به حافظه تاریخی خود مراجعه کند این مردم سختی‌های بس عظیم‌تر از این را سپری کردند.
به گزارش فارس، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اعلام این‌که انقلاب اسلامی ایران انقلاب پایداری عزم و اراده در شکستن غول آمریکا و ایادی آنها است، خاطرنشان کرد: تمام تحولات چند سال اخیر نشان می‌دهد که استیصال واقعی گریبان این کشورها را گرفته است و هرگز حاضر نیستند ذره‌ای به هدف حیاتی خود امیدوارانه و روشنگرانه نگاه کنند.
نظرپور به ایام دهه فجر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده با هدف گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایام دهه فجر امسال تقارنی مبارک با هفته وحدت و ایام ولادت نبی مکرم اسلام پیدا کرده و این تقارن چه زیبا نشان می‌دهد که شالوده این انقلاب نیز تکیه بر وحدت و همدلی‌ها است.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول