اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی -12

اجرای 23 برنامه فرهنگی ورزشی در سوادکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه با اشاره به حضور 5 هزار ورزشکار سازمان یافته در سوادکوه، گفت: 23 برنامه فرهنگی ورزشی دهه فجر امسال در سوادکوه اجرایی می‌شود.

اجرای 23 برنامه فرهنگی ورزشی در سوادکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمدرضا دارابی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ورزشی و فرهنگی اداره ورزش و جوانان سوادکوه با اشاره به سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه 23 برنامه فرهنگی و ورزشی در رده‌های آقایان و بانوان در سوادکوه برگزار می‌کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه افزود: از این تعداد 12 برنامه ویژه آقایان و 11 برنامه ویژه بانوان است.
وی به بیان برخی از برنامه‌های این دهه پرداخت و گفت: برگزاری مسابقه فوتسال جام دهیاری‌ها، برگزاری مسابقه والیبال کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان، کوهنوردی و مسابقه تیراندازی بخشی از برنامه‌ها را تشکیل می‌دهد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه تصریح کرد: دیدار از خانواده ورزشکاران شهید، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، شرکت منسجم ورزشکاران در راهپیمایی 22 بهمن، جشن انقلاب و همایش بانوان ورزشکار نیز از برنامه‌های فرهنگی این اداره را تشکیل می‌دهد.
دارابی از حضور 12 رشته ورزشی در برنامه‌های دهه فجر سوادکوه خبر داد و گفت: رشته‌های ورزشی فوتسال، والیبال، کوهنوردی، تیراندازی، دوومیدانی، تنیس روی میز، ژیمناستیک، طناب‌کشی، آمادگی جسمانی، کاراته، هندبال و ایروبیک در دهه فجر امسال در رده‌های مختلف سنی به برگزاری مسابقه خواهند پرداخت.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه به عضویت این اداره در کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: همکاری با ادارات و نهادهای مختلف برای برگزاری برنامه‌های مشارکتی نیز در دستور کار ما قرار دارد.
انتهای پیام/ح30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول