اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

بهره‌برداری از 30 پروژه ورزشی در گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از بهره‌برداری 30 پروژه ورزشی در این استان در دهه فجر امسال خبر داد.

بهره‌برداری از 30 پروژه ورزشی در گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی عصر امروز در مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان کشور جام زنده‌یاد نامجو در سالن وزنه‌برداری مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) این شهر با اشاره به قهرمانی حسین رضازاده در وزنه‌برداری اظهار داشت: رضازاده با قهرمانی‌های متوالی خود در مسابقات جهانی توانست دل مردم ایران را شاد کند و رفتار ورزشکاری او موجب افتخار است.
وی با بیان اینکه برگزاری بین‌المللی مسابقات وزنه‌برداری جام نامجو از خواسته‌های استان است، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری فدراسیون وزنه‌برداری شاهد برگزاری مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام نامجو باشیم.
استاندار گیلان با برشمردن خصوصیات بارز مرحوم نامجو بیان کرد: پهلوان محمود نامجو با پشتکار و علاقه‌مندی توانست نام ایران اسلامی را در جهان سربلند کند.
وی ادامه داد: نامجو به ساده‌زیستی معروف بود و با سفارش عمل به توصیه‌های قرآنی به جوانان، روحیه تلاش را در آنها افزایش می‌داد.
سعادتی با اشاره به اینکه شهدا قهرمانان واقعی هستند، افزود: گیلان با قرار گرفتن در مسیر اقتدار و به کرسی نشاندن جایگاه واقعی نظام بیش از 8 هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرد.
وی جایگاه رفیع انسان را حائز اهمیت دانست و اذعان کرد: ملت ایران با دو بال تربیت جسم و روح می‌توانند به قله‌های بلند پیشرفت دست پیدا کنند.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه این استان با کسب یک‌هزار و 500 مدال توسط ورزشکاران جزو چهار استان برتر کشور است، خاطر نشان کرد: گیلان با داشتن 770 هیئت ورزشی و 419 باشگاه جزو استان‌های برجسته کشور است.
وی تعداد پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت امسال را 50 پروژه عنوان کرد و یادآور شد: در دهه فجر امسال حدود 30 پروژه ورزشی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش فارس، در این مراسم نماهنگ زندگینامه مرحوم محمود نامجو پخش شد و تمام تیم‌های شرکت‌کننده از مقابل جایگاه رژه رفتند.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول