اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری گیلان:

جام نامجو در تقویم جهانی ثبت شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری گیلان گفت: امیدواریم با تلاش‌های فدراسیون رقابت‌های جام نامجو در تقویم جهانی ثبت شود.

جام نامجو در تقویم جهانی ثبت شود
محمود مباحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری مسابقات جام نامجو در این شهر اظهار داشت: این رقابت‌ها به مناسبت بیست و دومین سالگرد درگذشت محمود نامجو که یکی از قهرمانان کشور و جهان در عرصه وزنه‌برداری با کسب 5 مدال طلا، 4 مدال نقره و 3 مدال برنز است، برگزار می‌شود.
وی ابراز داشت: سال گذشته در نخستین دوره از مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان کشور که در رشت برگزار شد، تمام مسئولان از آن رضایت داشتند.
این مسئول، با اشاره به حضور 29 استان کشور به غیر از استان لرستان در رقابت‌های جام نامجو، افزود: 55 مربی، 40 داور و جمعا تعداد 350 نفر در این رقابت‌ها حضور دارند.
وی، هدف از برگزاری این مسابقات را بین‌المللی کردن آن در سال آینده عنوان کرد و اذعان داشت: با توجه به امکانات موجود توانستیم امسال نیز این مسابقات را در رشت برگزار کنیم.
مباحی، سطح این دوره از مسابقات را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: طبق گفته رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور تمام ملی‌پوشان باید در این مسابقات حضور داشته باشند و وزنه‌بردارانی که مقام‌های برتر را به دست آورند سعی می‌شود در اردوهای تیم ملی از آنها دعوت به عمل آید.
وی با اشاره به اینکه مسابقات امسال در هشت وزن طبق نظر فدراسیون جهانی و فدراسیون وزنه‌برداری کشور برگزار می‌شود، ابراز داشت: برگزاری اینگونه مسابقات که در گیلان برگزار می‌شود با استقبال زیادی همراه است.
رئیس هیئت وزنه‌برداری گیلان اضافه کرد: یکی از قهرمانان گیلانی به نام حامد مجیدی که سال گذشته در این مسابقات مدال طلا کسب کرده بود امسال به دلیل مصدومیت شرکت نمی‌کند و سعی می‌کنیم با حضور جوانان مقامی را در شأن استان کسب کنیم.
وی، یادآور شد: اخیرا طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، از مدارس و بین دانش‌آموزان علاقه‌مند به رشته وزنه‌برداری به صورت رایگان ثبت‌نام انجام شده و حدود 60 نفر در این کلاس‌ها حضور دارند.
مباحی، با اشاره به کسب سهمیه المپیک 2012 برای نخستین بار توسط فدراسیون وزنه‌برداری، ابراز داشت: حسین رضازاده دارای شخصیت بسیار بزرگی است و تجربه خوبی دارد.
وی، خواستار کمک‌های بیشتر مسئولان برای برگزاری مسابقات وزنه‌برداری جام زنده‌یاد محمود نامجو در سال آینده به صورت بین‌المللی و ثبت در تقویم جهانی شد.
مراسم افتتاحیه رقابت‌های جام نامجو عصر امروز در سالن وزنه‌برداری یادگار امام (ره) رشت برگزار می‌شود. 
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول