اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

کسب 6 سهمیه المپیک 2012 توسط ورزشکاران مازندرانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: ورزشکاران مازندرانی شش سهمیه المپیک 2012 را کسب کرده‌اند که کسب این میزان سهمیه در استان بی‌سابقه است.

کسب 6 سهمیه المپیک 2012 توسط ورزشکاران مازندرانی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، امیر پریچهره بعدازظهر امروز در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان ساری اظهار داشت: همه مسئولان باید خدمت کنند تا مرکز استان برای سایر شهرها الگو باشد.
وی با بیان اینکه ساری چه در زمینه ورزش و یا توسعه عمرانی باید رشد کرد و به‌عنوان الگوی استان معرفی شود، ادامه داد: نه از این جهت که ساروی هستیم بلکه به این جهت که هر اندازه مرکز استان رشد کند موجب پیشرفت سایر شهرهای استان می‌شود.
پریچهره با اشاره به اینکه تربیت بدنی مازندران از رتبه 13 در سال 86 امروز به رتبه نخست دست یافته است، تصریح کرد: توانستیم در حوزه ورزشی محرومیت‌زدایی کنیم و با همت دولت نهم و دهم اکنون سرانه ورزشی در روستاها بیشتر از شهرها شده است.
وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر یک بانوی ورزشکار قهرمان برای الگوسازی نداشتیم و جوانان ما ورزشکاران خارجی را الگو قرار داده و خود را به شکل و شمایل آنها در می‌آوردند، یادآور شد: اکنون تعدد قهرمانی در سطح آسیایی، جهانی و المپیک داریم.
پریچهره با اشاره به کسب شش سهمیه المپیک 2012 لندن توسط ورزشکاران مازندرانی، اضافه کرد: کسب این تعداد سهمیه المپیک در استان بی‌سابقه است.
وی با بیان اینکه قول داده بودیم هفته‌ای یک پروژه ورزشی افتتاح کنیم که در مجموع در طول سال 52 پروژه می‌شد، ادامه داد: اما تاکنون 64 پروژه ورزشی افتتاح شده و این روند همچنان ادامه دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به فعالیت 47 هیئت استانی و 700 هیئت شهرستانی، گفت: جمع بزرگی برای ورزش استان زحمت می‌کشند.
وی یادآور شد: ظرفیت بزرگی در ورزش مازندران و ساری وجود دارد که باید همت را بیشتر کنیم تا این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.
پریچهره خاطرنشان کرد: از معضلات افتتاح نشدن پروژه‌های ورزشی ملی، بحث شرکت تجهیز بود که در همین راستا هفته گذشته نشستی با آنها داشتیم تا پروژه زودتر تجهیز شوند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول