اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

380 برنامه ورزشی در استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری 380 عنوان برنامه ورزشی و فرهنگی همزمان با دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

380 برنامه ورزشی در استان مرکزی برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک خسرو قمری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع این تعداد برنامه ورزشی 294 عنوان برنامه توسط اداره ورزش و جوانان و مابقی توسط سایر ارگان‌ها و نهادها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: از 380 برنامه ورزشی 249 برنامه در بخش آقایان و 131 برنامه در بخش بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه اراک، سپاه روح‌الله، شهرداری و اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی از دستگاه‌های عضو ستاد کمیته ورزش و جوانان دهه مبارک فجر هستند.
قمری برگزاری مراسم تجلیل از 903 ورزشکار قهرمان و افتخارآفرین استان را از دیگر برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و خاطر‌ نشان کرد: مراسم تجلیل از ورزشکاران، مدال‌آوران و افتخارآفرینان میادین کشوری، بین‌المللی، جهانی و آسیایی استان 18 بهمن ماه برگزار می‌شود که طی آن 60 نفر از جوانان شایسته و 40 نفر از نخبگان ورزشی به صورت ویژه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
وی اظهار کرد: با توجه به کمبود اعتبارات و مشکلات مالی اداره، اعتبار اختصاص‌یافته برای برگزاری این مراسم 100 میلیون تومان است که در مقابل افتخارآفرینی ورزشکاران بسیار اندک است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به پروژه‌های عمرانی قابل بهره‌برداری در دهه مبارک فجر گفت: در ایام دهه فجر 21 پروژه عمرانی به مساحت 143 هزار و 205 متر‌مربع با صرف اعتباری بالغ بر 22 هزار و 791 میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.
قمری ادامه داد: بهره‌برداری از دفتر هیئت‌های ورزشی اراک، دفتر هیئت پزشکی استان، پیست سوارکاری شازند، زمین چمن آستانه، زمین چمن نیمور، سالن ورزشی اکبرآباد، زمین ورزشی روستای تلخاب، مصلح‌آباد، دهچال، مالک‌آباد، مالمیر، بصری، پاکل و... از جمله پروژه‌های قابل بهره‌برداری در ایام دهه فجر است.
به گفته وی با بهره‌برداری از این پروژه‌ها سرانه فضای ورزشی استان از 73 صدم به 83 صدم افزایش خواهد یافت.
 انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول