اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

ورزشگاه شرکت گاز در الیگودرز احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: ورزشگاه شرکت گاز در الیگودرز احداث می‌شود.

ورزشگاه شرکت گاز در الیگودرز احداث می‌شود

علی گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در الیگودرز با اشاره به احداث ورزشگاه شرکت گاز در الیگودرز گفت: در زمینه فعالیت‌های ورزشی شرکت گاز و پس از پیگیری‌هایی که شرکت گاز لرستان انجام داد مقرر شد، این ورزشگاه با اعتبار 7 میلیارد و 200 میلیون تومان در الیگودرز احداث شود.

وی افزود: در حال حاضر مراحل طراحی، مشاوره و انتخاب پیمانکار انجام گرفته و مبلغ ۲ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای شروع این پروژه مشخص شده که در صورت تصویب، کار ساخت این پروژه‌ آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: این پروژه با جدیدترین و مدرن‌ترین امکانات در دو فاز اجرا می‌شود و بهره‌برداری از آن در جهت پیشرفت ورزش شهر تأثیر بسزایی دارد.  

وی در ادامه به گازرسانی روستاها اشاره کرد و گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اهالی هفت روستای دیگر از بخش مرکزی الیگودرز از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: در این ایام مردم خوب روستاهای ارودر، قلعه بردی، کندر، اسماهور، دره حیدر، رکن‌آباد و عزیر‌آباد الیگودرز از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

گودرزی اظهار داشت: تمام افتتاحیه‌های روستایی سال 90 به میزان همه روستاهایی است که از ابتدای آغاز عملیات گازرسانی به استان لرستان تا سال 1388 انجام شده است که این مهم نتیجه پیگیری و تلاش همه همکاران در ناحیه‌های گازرسانی استان است.

وی گفت: عملیات گازرسانی به شهر سپید دشت چند ماه پیش از زمان مقرر و در این هفته انجام شده و گازرسانی به دو شهر گراب و کوهنانی نیز در حال اجراست که در سال آینده اهالی این شهرها از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

گودرزی در ارتباط با گازرسانی به شهر شول‌آباد الیگودرز گفت: پس از شناسایی شهرهای صعب‌العبور و دور افتاده که اجرای خط انتقال در آنها صرفه اقتصادی ندارد، شهر شول‌آباد نیز به همراه چند شهر دیگر در کشور معرفی و جهت اجرای سیستم مینی LNG در دستور کار قرار گرفت که هم‌اکنون مذاکراتی با کشورهای سازنده دستگاه‌های این سیستم انجام شده که امیدواریم با اجرای این طرح اهالی شهر شول‌آباد نیز بهره‌مند شوند.

گودرزی گفت: شبکه داخلی شاپورآباد طراحی شده و در سال آینده از نعمت گاز بهره‌مند می‌شود که به موازات این خط انتقال عملیات خط انتقال دهستان فرسش در دهه فجر آغاز می‌شود که با اجرای آنها 40 روستای مسیر انتقال از سال آینده گازرسانی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچگونه قطعی گاز در سطح استان وجود ندارد، گفت: احداث خط 36 اینچ علاوه بر تأمین گاز خرم‌آباد، کوهدشت، پلدختر و ... سبب تقویت فشار گاز شهرهای شرقی استان نیز شد و با همین هدف ارتقای ظرفیت ایستگاه‌های سطح استان به هزینه‌ای بالغ بر 35 میلیارد تومان انجام شد.

وی ضمن درخواست از مردم نسبت به صرفه‌جویی در مصرف گاز گفت: مصرف گاز در کشور در حال حاضر روزانه بیش از 570 میلیون مترمکعب است در صورتی که میزان تولید پالایشگاهای کشور روزانه 524 میلیون مترمکعب است.

گودرزی ضمن اعلام رضایت از روند طرح‌های گازرسانی در الیگودرز گفت: طرح انتقال ایستگاه گاز الیگودرز با اعتبار 15 میلیارد تومان انجام می‌شود.   

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول