اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت وزنه‌برداری گیلان:

نامجو قهرمانی استثنایی بود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت وزنه‌برداری گیلان گفت: مرحوم محمود نامجو در وزنه‌برداری یک قهرمان استثنایی بود.

نامجو قهرمانی استثنایی بود
غلامعلی والامنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آغاز رقابت‌های وزنه‌برداری جام نامجو در رشت اظهار داشت: امسال کیفیت این مسابقات بسیار در سطح بالایی است.
وی، با اشاره به حضور تمام ورزشکاران وزنه‌بردار در رقابت‌های جام نامجو از سراسر کشور، افزود: در این رقابت‌ها تیم‌های سرشناس کشوری حضور دارند و به همین دلیل مسابقات در سطح کیفیت بالایی برگزار می‌شود.
نایب رئیس هیئت وزنه‌برداری گیلان با اشاره به اینکه این هیئت با هشت ورزشکار در چهار وزن در این رقابت‌ها شرکت دارد، خاطر نشان کرد: هیچ ورزشکاری نمی‌تواند به بهانه‌های واهی از شرکت در این مسابقات سرباز زند و یا ادعای حضور در تیم استانی دیگر را داشته باشد.
وی ادامه داد: ورزشکاران ملی‌پوش وزنه‌برداری طبق تاکید کوروش باقری سرمربی تیم ملی باید در این مسابقات حضور یابند و حتی باید با نام استان خود شرکت کنند و کسی نباید از این خواسته سرپیچی کند.
والامنش، بین‌المللی شدن رقابت‌های جام نامجو را یکی از خواسته‌های مهم هیئت وزنه‌برداری گیلان نامید و تصریح کرد: امیدواریم این جام در فهرست تقویم ورزشی ایران به عنوان رقابت‌های بین‌المللی به ثبت برسد.
وی، نامجو را ورزشکاری ارزنده خواند و یادآور شد: مرحوم محمود نامجو با کسب مدال‌های آسیایی و جهانی نخستین وزنه‌بردار گیلان بود که در سنین جوانی توانست افتخارات زیادی برای استان و کشور خود کسب کند.
نایب رئیس هیئت وزنه‌برداری گیلان، نامجو را یک ورزشکار استثنایی خواند و اظهار داشت: نامجو به جز در وزنه‌برداری، در رشته‌های شمشیربازی، ‍ژیمناستیک، کشتی، ورزش‌های باستانی، اسکی روی آب و شنا هم تبحر زیادی داشت.
در رقابت‌های وزنه‌‌برداری بزرگسالان کشور جام نامجو بیش از 300 ورزشکار از 27 استان کشور به مدت سه روز با هم پیکار می‌کنند و حضور ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران کیفیت این رقابت‌ها را بالا می‌برد.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول