اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 62 طرح با اعتبار 67 میلیارد ریال در ایجرود

خبرگزاری فارس: فرماندار ایجرود گفت: دهه فجر امسال 62 طرح مختلف با اعتبار بیش از 67 میلیارد ریال در شهرستان ایجرود افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح 62 طرح با اعتبار 67 میلیارد ریال در ایجرود

باقر اکبرپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، از بهره‌برداری از 55 واحد مسکونی مددجویان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این واحدها با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 850 میلیون ریال در دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به احداث کانال حفاظتی روستای اوچ‌تپه در دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: این پروژه از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان اجرایی می‌شود.

فرماندار ایجرود با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر  یک‌هزار و 540 میلیون ریال در شهرستان اجرایی می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای احداث این کانال انجام شده است.

وی احداث ساختمان اداری شرکت آبفای شهرستان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر700 میلیون ریال احداث می‌شود.

اکبرپور خاطرنشان کرد: زمین ورزشی روباز اینچه رهبری همزمان با دهه فجر در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 320 میلیون ریال با همکاری اداره کل ورزش و جوانان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از افتتاح استخر دومنظوره کشاورزی زرین‌آباد خبر داد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 10.7 میلیون ریال با همکاری جهاد کشاورزی اجرایی می‌شود.

فرماندار ایجرود افتتاح واحد پرورش گاو شیری 30 راسی روستای شیوه را از برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و افزود: این واحد با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال از سوی جهاد کشاورزی اجرایی می‌شود.

وی از بهره‌برداری استخر دو منظوره کشاورزی روستای  اوزان خبر داد و بیان کرد: این پروژه با اعتبار 3 میلیون ریال در شهرستان افتتاح می‌شود.

اکبرپور خاطرنشان کرد: افتتاح ساختمان دهیاری روستای ینگی‌کند جامع‌السرا از برنامه‌های دهه فجر شهرستان محسوب می‌شود که با همکاری دهیاری روستای حلب با اعتباری بالغ بر 98 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از افتتاح فاز نخست مجتمع امدادی پاپایی همزمان با دهه فجر خبر داد و یادآور شد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیون ریال با همکاری اداره کل راه و ترابری اجرایی می‌شود.

فرماندار ایجرود تصریح کرد: افتتاح پل شش دهانه 10 متری ینگی‌کند جامع‌السرا از دیگر برنامه‌های شهرستان است که با اعتباری بالغ بر 8 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال 62 طرح مختلف با اعتبار بیش از 67 میلیارد ریال در شهرستان ایجرود افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

اکبرپور با اشاره به اینکه هفته استقبال از دهه مبارک فجر از پنج  بهمن آغاز می‌شود، افزود‌: در سال جاری مراسم گرامیداشت دهه فجر در همه روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد‌: در حوزه انتخابیه ایجرود و ماهنشان هفت نفر نامنویسی و تایید صلاحیت شده‌اند.

فرماندار ایجرود انتخابات را مظهر اقتدار ملت عنوان کرد و افزود: مردم ایجرود هم‌نوا با ملت غیور ایران در همه انتخابات‌های گذشته پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ثابت کرده‌اند و به فضل پروردگار در انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم حضور چشمگیری خواهند داشت‌.

وی اظهار داشت: مردم شهرستان ایجرود در همه انتخابات گذشته بیشترین درصد مشارکت را در بین شهرستان‌های استان زنجان داشته‌اند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول