اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز هفته وقف صورت گرفت

افتتاح 80 طرح عمرانی وقفی در فارس

خبرگزاری فارس: به مناسبت نخستین روز از هفته وقف 80 طرح عمرانی در زمینه وقف به طور همزمان در استان فارس افتتاح شد.

افتتاح 80 طرح عمرانی وقفی در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح یکی از این طرح‌ها که مجموعه ورزشی، فرهنگی حضرت علی‌ بن‌ حمزه (ع) در منطقه باباکوهی شیراز بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مجموعه ورزشی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح شده و هدف از آن نیز ترویج فرهنگ شیعه است.
حجت‌الاسلام غلامرضا محمدزاده افزود: این مکان و مخفی‌گاه حضرت علی‌ بن حمزه (ع) بوده و بنا بر اقتضای گذشته که این نوادگان گرامی ائمه اطهار (ع) نمی‌توانستند در شهر زندگی کنند، از این‌گونه مکان‌ها استفاده می‌کردند.
محمدزاده با بیان اینکه استقبال نوجوانان و جوانان منطقه باباکوهی شیراز در این امور بالا است ابراز داشت: ایجاد فضای فرهنگی در باباکوهی با توجه به اینکه فرقه‌های نوظهور به دنبال عرض اندام کردن هستند بسیار ضروری بود و امیدواریم فرهنگ علوی در اینجا نشر پیدا کند.
مدیرکل اوقاف فارس از تربیت بدنی و شهرداری خواست تا بیش از گذشته اوقاف را همراهی کنند و در این طرح نیز برنامه‌ریزی‌های مناسب داشته باشند.
محمدزاده همچنین در سخنان خود از بهره‌برداری مرحله دوم شرکت اطهر آب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در هفته وقف خبر داد و بیان داشت: چند طرح دیگر عمرانی در زمینه بقاع متبرکه، مساجد شهری، روستایی و بین راهی در این هفته افتتاح و یا ساخت آن آغاز می‌شود.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول