اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور شهری استاندار آذربایجان غربی خبر داد

افتتاح 38 طرح عمران شهری در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور شهری استانداری آذربایجان غربی گفت: 38 طرح عمران شهری در دهه فجر امسال در 10 شهر استان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 38 طرح عمران شهری در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از خوی علی داداش‌زاده صبح امروز در مراسم شهردار جدید شهر ایواوغلی خوی اظهار داشت: برای اجرا و تکمیل این تعداد از طرح‌های عمران شهری بیش از 160 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و در دهه فجر امسال در 10 شهر استان به بهره‌برداری می‌رسند.
وی با اشاره به میزان اعتبار اختصاص یافته در طرح‌های عمران شهری استان‌ها افزود: امسال 240 میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی برای کمک به شهرداری‌ها و تکمیل زیرساخت‌های شهری استان هزینه شده است.
داداش‌زاده ادامه داد: با تشکیل گروه‌های پژوهش، اجرای طرح‌های عمران شهری از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
این مسئول در ادامه ساخت و سازهای غیر مجاز را مورد اشاره قرار داد و گفت: این ساخت‌سازها از چالش‌های مهم در امر مدیریت شهری هستند از این رو باید شهرداران به وظیفه اصلی خود در جلوگیری از این ساخت‌و‌سازها و براساس قوانین و مقررات ملی صنعت ساختمان عمل کنند.
فرماندار خوی در ادامه این مراسم جایگاه ویژه شهر ایواوغلی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: ایجاد ناحیه صنعتی و شهرک کانی‌های غیرفلزی در ایواوغلی سبب اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری در این منطقه می‌شود که این امر می‌تواند زمینه توسعه اقتصادی منطقه را فراهم کند.
غلامحسین عماری با بیان اینکه این ناحیه صنعتی در دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد اضافه کرد: توسعه شهرک صنعتی خوی و تکمیل زیرساخت‌های این شهرک و ایجاد شهرک کانی‌های غیرفلزی از برنامه‌های اولویت‌دار در راستای توسعه اقتصادی و صنعتی شهرستان خوی است.
وی از ایجاد دانشگاه پیام نور و نمایندگی ثبت احوال در شهر ایواوغلی خبر داد و گفت: ایجاد دانشگاه پیام نور و نمایندگی ثبت احوال در این شهر از گام‌های اساسی در راستای ارتقای سطح رفاه عمومی است.
عماری  در ادامه انتخابات نهمین دوره مجلس را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در انتخابات مجلس حضور و مشارکت حداکثری مردم و حرکت در مسیر منطبق با قانون، برای همگان واجب است و وظیفه ما خدمت بهینه و بی‌منت به مردم و زمینه‌سازی برای حضور ملت در پای صندوق‌های رأی است.
این مسئول خاطر نشان کرد: اعضای شورای شهر و شهردار باید به وظیفه قانونی خود در انتخابات عمل کنند و از طرفداری و ورود به مسائل تبلیغاتی کاندیداها پرهیز کنند.
شایان ذکر است، بهروز عبدالله‌زاده به عنوان شهردار جدید ایواوغلی معرفی شد.
انتهای پیام/غ10/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول