اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 114 طرح گازرسانی در زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت گاز استان زنجان گفت: 114 طرح گازرسانی در زنجان همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 114 طرح گازرسانی در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید سعید عسگریان عصر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: طرح‌های خانگی و صنعتی شرکت گاز استان در شهرستان‌های زنجان، طارم، ابهر، خرم‌دره، ایجرود، ماهنشان و خدابنده افتتاح و عملیات اجرایی برخی از آنها آغاز می‌شود.
وی با اعلام اینکه در این دهه شاهد افتتاح طرح‌های گازرسانی به شهر آب‌بر و گازرسانی به 33 روستا، آغاز عملیات اجرایی 21 روستا، افتتاح جایگاه CNG خدابنده، آغاز عملیات اجرایی احداث یک جایگاه CNG در زنجان، افتتاح طرح گازرسانی به 43 واحد صنعتی، آغاز عملیات اجرایی شش واحد صنعتی و افتتاح طرح گازرسانی به 3 هزار و 824 واحد مسکونی از پروژه‌های مسکن مهر خواهیم بود، گفت: برای این طرح‌ها 24 میلیارد و 758 میلیون و 800 هزار تومان از محل اعتبارات شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.
سرپرست شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه با افتتاح شهر آب‌بر که با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، یک‌هزار و 368 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند، افزود: برای افتتاح 33 روستای قلتوق، قره گوزلو، خاتون کندی، گوگجه قیا، رازبین، اژدهاتو، مروارید، آقچه پیره، مهتر و گوجه قیا از توابع شهرستان زنجان، روستاهای کبود چشمه، والایش، خراسانلو، گاودره، شکورآباد و سلمان کندی از توابع ابهر، اردجین و فلج از توابع خرمدره، چلاخور، چنگوری، دابانلو و محله شیخلر از توابع شهرستان خدابنده، روستاهای چتز، باریکاب، اوغلبیک علیا، اوغلبیک سفلی، آقبلاغ علیا، آلاچمن، قوزان، چاپوق و بیدگینه از ایجرود، قره گل و قره باطلاق از ماهنشان نیز 11 میلیارد و 427 میلیون و 500 هزار تومان اعتبار هزینه شده است تا 5 هزار و 627 خانوار روستایی بهره‌مند از این نعمت الهی شوند.
وی با اعلام اینکه با افتتاح این طرح‌های گازرسانی، تعداد شهرها و روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی به 15 شهر و 148 روستا می‌رسد، اظهار داشت: عملیات اجرای طرح گازرسانی به 21 روستای دیگر استان با تامین 9 میلیارد و 238 میلیون و 900 هزار تومان آغاز می‌شود تا بیش از 2 هزار و 750 خانوار روستایی در استان از نعمت گاز بهره‌مند شوند.
عسگریان با اشاره به اینکه 43 مورد از طرح‌های قابل افتتاح دهه مبارک فجر، طرح گازرسانی به صنایع است، افزود: برای این طرح‌های صنعتی نیز یک میلیارد و 56 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.
وی همچنین از افتتاح جایگاه CNG خدابنده با اعتباری بالغ بر 5 میلیون و 200 هزار تومان خبر داد و با اعلام اینکه جایگاه CNG دیگری نیز در زنجان با تامین اعتبار 75 میلیون و 800 هزار تومان کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: در حال حاضر 32 جایگاه CNG فعال در استان به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.
سرپرست شرکت گاز استان زنجان افتتاح طرح گازرسانی به قطعه شماره ۶، ۷، ۸ و 9 گلشهر کاظمیه، مهر دانشور، 14.5 هکتاری، 21 هکتاری و مجتمع زیتون را از دیگر اقدامات شرکت گاز استان زنجان عنوان کرد و اظهار داشت: با همت کارکنان تلاشگر و خدوم این شرکت، بیش از 3 هزار و 820 واحد مسکونی از پروژه‌های مسکن مهر با اعتبار بالغ بر 500 میلیون تومان گازرسانی می‌شود.
وی تصریح داشت: عملیات اجرایی شش واحد صنعتی شرکت صائین گستر زنجان، مجتمع مسکونی 120 واحدی رضوان، مجتمع مسکونی 120 واحدی آتیه‌سازان، کارخانه آسفالت زنجان سازگان، شرکت فروشگاه‌های آزاد شاهد و کارخانه گچ قمچقای نیز با برآورد 154 میلیون و 400 هزار تومان آغاز شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول