اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز حماسه 6 بهمن صورت می‌‌گیرد

برگزاری یادواره 639 شهید ترور مازندران/ افتتاح 13 طرح عمرانی در آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: همزمان با سالروز حماسه اسلامی شش بهمن سال 60، یادواره 639 شهید ترور استان مازندران در آمل برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره 639 شهید ترور مازندران/ افتتاح 13 طرح عمرانی در آمل
 به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در ستاد هماهنگی هفته گرامیداشت ششم بهمن با اعلام اینکه یادواره شهدای ترور مازندران به همراه مراسم سالروز ششم بهمن صورت می‌گیرد، اظهار داشت: در این مراسم وزیر ارشاد سخنرانی می‌کند.
وی با بیان اینکه شهرستان آمل 65 شهید ترور دارد، افزود: از این تعداد 40 شهید متعلق به حماسه شش بهمن، 15 شهید از شهدای جنگل، یک شهید گمنام و 9 شهید ترور هستند.
اکبرزاده با تاکید بر اینکه کتاب شمشادهای رشید به مناسبت حماسه اسلامی ششم بهمن در سالروز گرامیداشت این روز رونمایی می شود، اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و عمرانی به مناسبت این هفته اجرایی می‌شود.  
این مسئول با اشاره به اینکه براساس فرمایش مقام معظم رهبری این حماسه مردمی نباید به فراموشی سپرده شود، گفت: تمام توطئه‌های دشمنان در این راستا است که حماسه‌های مردمی و اسلامی که برگرفته از روحیه دشمن‌ستیزی مردم است به فراموشی سپرده شود.
فرماندار آمل با اعلام اینکه کمونیست‌ها به دنبال این بودند که از این شهر برای ایجاد تفرقه در میان نظام استفاده کنند، تصریح کرد: ایستادگی مردم در برابر توطئه‌های دشمنان این حادثه را ماندگار کرده است.
وی با بیان اینکه بنابر فرمایش رهبری، حماسه اسلامی ششم بهمن تنها به مردم آمل تعلق ندارد، گفت: رهبری بر ملی شدن این حماسه تاکید دارند.
اکبرزاده با اشاره به اینکه بنا به درخواست مردم، سالروز حماسه اسلامی سال 60 باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار می‌شود، اذعان داشت: ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به مناسبت این همه از شبکه‌های استانی و ملی پخش و به روی آنتن می‌رود.
این مسئول با اعلام اینکه 13 طرح عمرانی به مناسبت ششم بهمن در آمل به بهره‌برداری می‌رسد، متذکر شد: برنامه‌های متمرکز در سطح محلات و پایگاه‌های محلات صورت می‌گیرد. 
انتهای پیام/ن۲۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول