اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی سپیدان خبر داد

افتتاح 25 طرح عمرانی شهرداری اردکان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اردکان شهرستان سپیدان گفت: با تمهیدات انجام شده از سوی شهرداری اردکان بیش از 25 طرح مهم عمرانی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در مرکز شهرستان سپیدان به بهره‌برداری رسیده است.

افتتاح 25 طرح عمرانی شهرداری اردکان
به گزارش خبرگزاری فارس از سپیدان، مهدی ملک نسب پنجشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بولوار 45 متری امام حسین، کانال و دیوار حفاظتی،  ساختمان آتش نشانی، خیابان 25 متری وحدت، میدان رئیسی، بهسازی بلوار پاسداران این شهر به بهره‌برداری رسیده است.
ملک نسب خاطرنشان کرد: بهسازی گلزار شهدا، احداث خیابان سلامت، لکه‌گیری، زیرسازی و آسفالت معابر و توسعه خدمات شهری از دیگر طرح‌های عمرانی شهرداری اردکان شهرستان سپیدان بوده که عملیات اجرایی آنها آغاز و یا به بهره‌برداری رسیده است.
وی با اشاره به اینکه سالانه 3 میلیون گردشگر از شهرستان سپیدان بازدید می‌کنند، افزود: از سرمایه‌گذاران درخواست می‌شود، برای ساخت مراکز گردشگری مشارکت داشته باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر اردکان شهرستان سپیدان تصریح کرد: اجرای طرح‌های عمرانی بخش بزرگی از فعالیت‌های شهرداری این شهر را تشکیل داده و مقایسه ارقام سرمایه‌گذاری نشان از اختصاص بودجه برای تسریع در روند اجرایی طرح‌های گردشگری است.
ملک نسب بیان داشت: برای تکمیل طرح فاضلاب شهر اردکان 100 میلیارد ریال اعتبار برای خرید تصفیه‌خانه و ساخت و ساز ابنیه آن اختصاص یافته است.
وی اضافه کرد: در راستای تحقق سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی ایران، سند چشم‌انداز 20 ساله کشور و اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی، شهرداری اردکان شرایط لازم را برای پذیرش سرمایه‌گذار داخلی و خارجی فراهم کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر اردکان اظهار داشت: در مجموعه شهرداری اردکان برای تشکیل و تقویت واحدهای سرمایه‌گذاری، هیئت عالی برای رسیدگی به طرح‌هایی که از سوی سرمایه‌گذار ارائه شده، تشکیل شده است.
ملک نسب عملکرد شورای اسلامی شهر اردکان را در دو سال گذشته مثبت ارزیابی کرد و گفت: تعامل و همکاری با سرمایه‌گذار برای ساخت هتل مشارکتی، تصویب بودجه به مبلغ 32 میلیارد ریال در سال گذشته که سهم اعتبار عمرانی 23 میلیارد و 164میلیون ریال و سهم اعتبار جاری 8 میلیارد و 836 میلیون ریال بوده، از جمله فعالیت‌های شورای اسلامی شهر اردکان است.
وی مهم‌ترین مشکل شهر اردکان مرکز شهرستان سپیدان را مستقر نبودن کامل مسئولان و مدیران در این شهر برشمرد و گفت: حدود 70 درصد کارمندان شهر اردکان در شیراز سکونت دارند و 30 درصد دیگر در شهر اردکان مرکز شهرستان سپیدان ساکن هستند.
رئیس شورای اسلامی شهر اردکان بیان داشت: درآمد شهرداری اردکان در سال گذشته 38 میلیارد ریال بوده که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال جاری به 40 میلیارد ریال افزایش یابد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول