اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز هفته وقف صورت گرفت

افتتاح 2 طرح عمرانی اوقاف و امور خیریه در ملایر

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز هفته وقف مجتمع تجاری، مسکونی و رفاهی پیوند 2، با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان و مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 2 طرح عمرانی اوقاف و امور خیریه در ملایر
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر شنبه شب در مراسم افتتاح مجتمع تجاری و مسکونی پیوند 2 اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 8 هزار مترمربع عرصه و 14 هزار و 200 متر‌مربع اعیان احداث شده است.
حجت الاسلام رضا زین‌العابدینی افزود: برای احداث این مجتمع 39 میلیارد ریال از محل اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری و موقوفه شادروان "سیف الدوله" هزینه شده است.
وی اضافه کرد: مجتمع تجاری، مسکونی و رفاهی پیوند 2 شامل 60 واحد مسکونی، 14 باب مغازه، تالار و رستوران با ظرفیت 700 نفر به مساحت 800 مترمربع و فروشگاه زنجیره‌ای رفاه که قبلاً مورد افتتاح قرار گرفته‌ است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر ادامه داد: علاوه بر این، عملیات اجرایی مجتمع تجاری و مسکونی میدان جهاد نیز در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع در هفت طبقه و 70 واحد مسکونی و تجاری آغاز شد.
وی بیان کرد: برای ساخت این مجتمع بیش از 25 میلیارد ریال اعتبار از محل موقوفه شادروان سیف الدوله پیش‌بینی شده و طی دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
زین‌العابدینی از آغاز عملیات بازسازی بقعه امامزاده "علی اصغر جوکار" و "علی اکبر کرکان" در هفته وقف خبر داد و گفت: 300 میلیون ریال بودجه اولیه از محل اعتبارات درون سازمانی برای ساخت دو امامزاده در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: همزمان با سالروز رحلت نبی اکرم(ص) آیین عزاداری، روضه‌خوانی و قرائت زیارت حضرت رسول(ص) در امامزاده عبدالله(ع) ملایر و امامزاده ابراهیم طجر سامن برگزار می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، افزود: در این راستا، حسینیه‌ای در کنار امامزاده عبدالله(ع) ملایر احداث شد که فاز نخست آن افتتاح و فاز دوم نیز که مخصوص خواهران است در هفته وقف به بهره‌برداری می‌رسد.
وی همچنین غبارروبی گلزار شهدا، راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه، مراسم تجلیل از ایثاگران وقف، عطرافشانی امامزادگان و بازدید مسئولان شهرستان از طرح‌های عمرانی اداره اوقاف را از دیگر برنامه‌های هفته وقف برشمرد.
انتهای پیام/ج20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول