اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان:

حفظ استقلال هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان بر ضرورت حفظ استقلال هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان تاکید کرد.

حفظ استقلال هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد غم‌پرور شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات مسجد حسینیه اعظم زنجان اظهار داشت: افزایش درآمد مسجد حسینیه اعظم زنجان از 700 میلیون تومان در سال 84 به 2 میلیارد و 400 میلیون تومان در سال 90 به دلیل زحماتی است که هیئت امنای این مجموعه در برنامه‌ریزی‌های خود متحمل شده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمینه برنامه‌های سالانه مسجد حسینیه اعظم زنجان بیان داشت: همه اعضای هیئت امنا برای رسیدن به چنین مرحله‌ای مرارت‌های زیادی را متحمل شده‌اند.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان بر ضرورت حفظ استقلال هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان تاکید کرد و گفت: باید برنامه‌ریزی‌های این مجموعه در این مجموعه و توسط هیئت امنا اخذ شود.

وی با بیان اینکه با تدبیر هیئت امنای این مجموعه در راستای ضرورت توسعه این مجموعه و جمع‌آوری نذورات از سوی مردم اکنون این حرکت جهانی شده و آوازه آن در جهان پیچیده است.

غم‌پرور بر ضرورت توجه زحمات خادمان این مسجد در طی 30 سال گذشته تاکید کرد و بیان داشت: مجموعه‌های بسیاری زحماتی را متحمل شده‌اند تا این مجموعه به صورت مجموعه‌ای منسجم و حرکتی ماندگار در جهان تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: حرکت منسجم دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در حال حاضر مدیون همه تلاش‌هایی است که در این راستا صورت گرفته و از طریق برنامه‌ها و سیاست‌های مختلف اجرایی شده است.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: در 30 سال گذشته با همه کسانی که به دنبال منافع خود بوده و فقط به فکر توسعه منافع خود بودند مقابله شده و اگر امروز این حرکت به حرکتی ماندگار در جهان تبدیل شده است به دلیل حفاظت هیئت امنای آن بوده که در طی سال‌های مختلف با تبعیت از ولایت فقیه در راستای تبدیل چنین مجموعه‌ای به عنوان قطب فرهنگی کشور تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

وی یکی از سیاست‌های این مجموعه را تبدیل این حرکت به عنوان الگویی در جامعه عنوان کرد و افزود: تنها سازماندهی 300 هزار نفر در قالب حرکت دسته عزاداری نیازمند برنامه‌های وسیعی است که هیئت امنا با در نظر گرفتن برنامه‌های مختلف، این مجموعه را  به سوی این هدف رهنمون کرده است.

غم‌پرور اجرای برنامه‌های مختلف در طول سال را از برنامه‌ریزی‌های این هیئت برشمرد و افزود: این مجموعه به دنبال اجرای برنامه‌های فرهنگی تاثیر گذار بوده و برنامه‌های مختلفی را نیز تا کنون انجام داده است.

وی از برگزاری 356 هزار و 485 نفر ساعت برنامه آموزشی فقط برای بانوان در سال جاری خبر داد و افزود: برنامه‌های تاثیر گذار مطلوبی در این زمینه انجام شده است.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان از فعالیت 2 هزار و 500 خادم در مسجد حسینیه اعظم زنجان خبر داد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته این مجموعه از شهر چاقو به پایتخت شور و شعور حسینی تبدیل شده است.

وی بیان داشت: مدیریتی که در آن احساس مسئولیت وجود نداشته و اثر گذار نباشد کارآیی لازم را نداشته و نمی‌تواند به مطالبات مردم از چنین مجموعه‌هایی پاسخ دهد.

غم‌پروربا بیان اینکه هیئت امنای این مجموعه با تصدی‌گری سازمان اوقاف و امور خیریه مشکل دارد، افزود: نباید سخنانی از سوی برخی افراد در جامعه مطرح شود که موجب ایجاد شائبه در ذهن مردم شود.

وی تصریح کرد: حرکت 30 ساله و تاثیر گذار این مجموعه عظیم نباید با تصمیمی کوچک خدشه‌دار شود، بلکه ضروری است در این زمینه با اتخاذ تصمیمات درست منبع خیر و برکات برای استان زنجان باشد.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول