اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمان خبر داد

مهیا بودن زیرساخت‌های استقلال بهزیستی جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: تمام زیرساخت‌ها برای استقلال اداره کل بهزیستی جنوب استان کرمان وجود دارد و ما نیز از این مهم که به نفع مردم این منطقه است، استقبال می‌کنیم.

مهیا بودن زیرساخت‌های استقلال بهزیستی جنوب کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، رضا عباسی شامگاه پنجشنبه در جمع مسئولان شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: برخی از نهادها مولود انقلاب اسلامی ایران هستند و سازمان بهزیستی نیز یکی از این نهادها است.
وی افزود: مشکلاتی مانند آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد و فرزندان طلاق از معضلات اساسی جامعه است که همت همگانی را برای برطرف شدن می‌طلبد.
عباسی تصریح کرد: استان کرمان با توجه به وسعت و موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر ترانزیت مواد مخدر، رتبه 9 کشوری را در مصرف مواد مخدر به خود اختصاص داده است.
عباسی با بیان اینکه در بحث اعتیاد کرمان بسیار مظلوم واقع شده است، بیان داشت: استان کرمان در بحث مبارزه با مواد مخدر بیشترین شهدا را تقدیم نظام کرده است.
وی ابراز داشت: اعتبارات سازمان بهزیستی در دولت نهم و دهم نسبت به دولت‌های گذشته پنج برابر افزایش یافته و کارهای زیادی نیز در زمینه‌های اجتماعی، عمرانی، راه، مسکن و ... انجام شده است.
عباسی با اشاره به محرومیت شهرستان‌های جنوبی استان کرمان گفت: مسئولان استانی باید به این مناطق توجه خاص داشته باشند.
وی اذعان داشت: 176 واحد مسکونی در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمان به جنوب این استان اختصاص داده شده که تاکنون 47 واحد آن تحویل داده شده است.
عباسی خاطرنشان کرد: 59 واحد دیگر نیز طی چند روز آینده و مابقی تا یک ماه دیگر در اختیار مددجویان جنوب استان قرار می‌گیرند.
مدیرکل سازمان بهزیستی استان کرمان سهم مددجویان بهزیستی در شهرستان عنبرآباد را 30 واحد خواند و اظهار داشت: 22 واحد از آن‌ها تحویل داده شده و هشت واحد دیگر نیز آماده واگذاری است.
وی با اشاره به وضعیت اعتیاد و تأثیر مراکز بازپروری و ترک اعتیاد افزود: با افراد متقاضی ایجاد مراکز ترک اعتیاد و بازپروری در جنوب استان کرمان همکاری‌های لازم از طریق اعطای یارانه و صدور مجوز انجام می‌گیرد.
عباسی تصریح کرد: متقاضیان تأسیس این مراکز می‌توانند با مراجعه به اداره‌های بهزیستی در شهرستان مورد تقاضا، اقدام کنند.
وی ابراز داشت: کارکنان اداره‌های بهزیستی باید در انتخابات پیش‌رو باشند و با دعوت و تشویق به حضور حداکثری مردم در انتخابات، از هیچ یک از نامزدها حمایت و طرفداری نکنند.
عباسی در مورد استقلال اداره کل بهزیستی جنوب استان کرمان گفت: تمام زیرساخت‌ها برای استقلال این اداره کل وجود دارد و ما نیز از این مهم که به نفع مردم جنوب استان کرمان است، استقبال می‌کنیم.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول