اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ری:

دهه فجر مهمترین مناسبت ملی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌ ـ انتظامی فرماندار شهرستان ری با اشاره به اهمیت برجسته ساختن دهه فجر گفت: دهه فجر مهمترین مناسبت ملی است.

دهه فجر مهمترین مناسبت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران علیرضا میرزا بلوچ پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ری که در سالن همایش‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری آل‌الله با اشاره به اهمیت تکریم دهه فجر گفت:  مهمترین دهه مناسبت ملی دهه فجر است و با توجه به اینکه این دهه امسال بعد از ماه صفر و با هفته وحدت تقارن یافته است باید با همه توان از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

معاون سیاسی ‌ـ انتظامی فرماندار شهرستان ری با بیان اینکه روز شنبه آینده برنامه‌های ستاد دهه فجر شهرستان ری اعلام می‌شود، گفت: دستگاه‌ها علاوه بر برنامه‌هایی که خودشان تدوین کرده‌اند باید برای کارهایی که در سطح شهرستان تدارک دیده شده است نهایت همکاری را داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌هایی که تاکنون در این ارتباط صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های این دهه در شهرستان ری با تجدید میثاق مسئولان شهرستان با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری در روز 12 بهمن آغاز می‌شود.

میرزا بلوچ با اشاره به برنامه‌ریزی 10 برنامه در 10 روز به برگزاری 10 برنامه شاخص و بزرگ در شهرستان ری اشاره کرد و گفت: برگزاری گردهمایی بزرگ پدران و مادران شهدا، مسابقات فرهنگی‌ ـ ورزشی، حضور سازمان یافته در میعادگاه‌های نماز جمعه، نشست طلاب، همایش زنان مسلمان، برگزاری همایش بزرگ نخبگان شهرستان ری و صبح‌گاه مشترک از جمله برنامه‌های ستاد دهه فجر شهرستان ری در این ایام است که با همکاری دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود.

معاون فرماندار ری شورای اداری را بالاترین جلسه اداری شهرستان خواند و گفت: دستورات و مصوبات این جلسه باید اجرایی شود و برابر قانون تمام ادارات باید ضمن شرکت در این جلسه به مصوبات آن عمل کنند.

وی در ادامه عالی‌ترین کار دولت در اسفند ماه سال 90 را برگزاری صحیح و سالم انتخابات دانست و تاکید کرد: در دنیا سیستمی سالم‌تر از سیستم انتخابات ایران وجود ندارد و هیچ شائبه‌ای در ارتباط با برگزاری انتخابات در ایران وجود ندارد.

میرزا بلوچ با بیان اینکه همه اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان ری صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بر اساس جدول زمان‌بندی اقدامات لازم صورت گرفته و امیدواریم همچون انتخابات 88 که حضور پرشور و حداکثری مردم در آن انتخابات مایه خرسندی مقام معظم رهبری شد در این انتخابات نیز شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

معاون سیاسی‌ـ انتظامی فرماندار شهرستان ری با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «اگر دشمنان بخواهند مقابل دین ما قرار بگیرند ما در مقابل همه دنیا آنها می‌ایستیم»، تصریح کرد: این قاطعیت کلام امام ناشی از ایمان بالا و حمایت‌های مردمی بود و امیدواریم با برگزاری انتخابات باشکوه بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنیم.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول