اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر اعلام کرد

بهره‌برداری از 12 پروژه عمرانی باقرشهر در دهه فجر

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر گفت: در ایام دهه مبارک فجر 12 پروژه عمرانی و خدماتی در باقرشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 12 پروژه عمرانی باقرشهر در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی از سوی شهرداری باقرشهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
شهردار باقرشهر در این ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار کرد: شهرداری باقرشهر طرح‌های جدیدی را برای افزایش رفاه شهروندان و رضایت آنها در دستور کار خود قرار داده که این طرح‌ها و پروژه‌ها همزمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.
جمشید سعادتمند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهم این پروژه‌ها گفت: چند‌ طرح از جمله تعریض محور تهران‌ ـ قم و باند کندرو این بلوار، فرهنگسرای آفتاب، بهسازی و روکش آسفالت خیابان شهید فیروزی، ادامه بهسازی و آسفالت خیابان کاشانی، باغ پرندگان، بوستان مطالعه، پارکینگ عمومی شهرداری باقرشهر، رفیوژ میانی خیابان 30 متری امام خمینی (ره)، سالن مهارت‌های فردی، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، نصب چراغ های روشنایی و نقاشی دیواری مهم‌ترین طرح‌های آماده بهره‌برداری شهرداری باقرشهر به شمار می‌روند که به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.
این مسئول در پایان عنوان کرد: توسعه زیربنایی شهر از اولویت‌های اصلی شهرداری به شمار می‌رود و شهرداری در سال جاری و در کنار برنامه‌ریزی‌های کلان برای جلب رضایت حداکثری شهروندان تلاش می‌کند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول