اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

برنامه‌های کمیته بانوان ستاد دهه فجر جیرفت تشریح شد

خبرگزاری فارس: برنامه‌های کمیته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت تشریح شد.

برنامه‌های کمیته بانوان ستاد دهه فجر جیرفت تشریح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان مسئول کمیته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت صبح امروز در جمع خبرنگاران برنامه‌های این ستاد را تشریح کرد.
شفیقه شفیعی در این جلسه اظهار داشت: مراسم جشن روز 12 بهمن‌ ماه در 33 نقطه از شهر توسط خواهران با همکاری هیئت‌های قرآنی و پایگاه‌های بسیج سطح شهر برپا می‌شود.
وی افزود: همچنین به مناسبت دهه فجر مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع «امام آمد» با 33 نفر برگزیده و «نامه‌ای به رهبرم» با انتخاب 22 نفر برگزار می‌شود.
شفیعی تصریح کرد: در 12 بهمن‌ ماه نیز نشستی با موضوع «نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی» در محل مکتب الزهرا (س) صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به برگزاری زیارت آل یاسین در 14 بهمن ماه در این مکتب ابراز داشت: همچنین در این روز خواهران به صورت دسته جمعی از محل مکتب الزهرا (ع) به طرف مسجد جامع برای شرکت در نماز جمعه حرکت می‌کنند.
شفیعی بیان داشت: 15 بهمن ‌ماه نیز جشن باشکوه و به یاد ماندنی «انقلاب اسلامی و زنان» با همکاری امور بانوان اداره‌های آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه علمیه شهرستان جیرفت در محل حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌های 16 بهمن ماه این کمیته عنوان کرد: در این روز توسط این کمیته از بند زنان زندان و بخش زنان و زایمان بیمارستان آیت‌الله کاشانی این شهرستان با اهدا هدایا به نوزادان بازدید صورت می‌گیرد.
شفیعی گفت: 17 بهمن ماه نیز مسابقه طناب‌کشی بانوان در محل مکتب الزهرا (س) و تنیس روی میز نیز در سالن تنیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری محفل خاطره‌گویی دوران انقلاب اسلامی در 18 بهمن ماه در محل مکتب الزهرا (س) اذعان داشت: جلسه پرسش و پاسخ ویژه دختران جوان با موضوع انقلاب و جوانان نیز 19 بهمن ماه در این مکتب برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول