اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‌های محلات در دهه فجر اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرماندار محلات برنامه‌های این شهرستان در دهه مبارک فجر امسال را اعلام کرد.

برنامه‌های محلات در دهه فجر اعلام شد
غلامعلی یارمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبر‌نگاری فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر امسال ضمن بهره‌برداری از چندین پروژه عمرانی برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در سطح شهرستان محلات برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: در ایام دهه مبارک فجر افتتاح و بهره‌برداری از چهار سنگ‌‌بری مجهز در این شهر آغاز خواهد شد که از این تعداد یک مورد در قطب صنعتی و چهار مورد در شهرک صنعتی راه‌اندازی می‌شوند.
فرماندار محلات ادامه داد: بهره‌برداری از یک واحد گلخانه تولید گل، یک واحد مرغداری مرغ تخم‌گذار در روستای شوره، دو پروژه آبیاری تحت فشار، 3 پروژه مزرعه الگویی گیاهان دارویی، افتتاح و بهره‌برداری از 8 واحد تعاونی مسکن خیبر، افتتاح و بهره‌برداری از پروژه احداث کانال نیمور از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری محلات در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
یارمحمدی بهره‌برداری از پروژه اجرای شبکه آبرسانی روستای امیر‌آباد ـ بزیجان، بهره‌برداری از 2 پروژه آبخیزداری، افتتاح خانه عالم روستای نخجیروان، برق‌رسانی به کوی بعثت مسکن مهر، سایت نیمور و نخجیروان، افتتاح یک واحد منزل مددجویی در روستای ورسفلی و راه‌اندازی ساختمان دهیاری روستای بزیجان را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در این دهه برشمرد.
وی افزود: در دهه مبارک فجر همچنین پروژه زیرسازی و آسفالت شهرک صنعتی، اجرای تله مترینگ محلات و نیمور و خط انتقال شبکه آب از نیمور به باقر آباد نیز مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.
فرماندار محلات جمع کل هزینه اجرای این پروژه را 84 هزار و 62 میلیون ریال اعلام کرد و بیان داشت: از این میزان 24 هزار و 664میلیون ریال تسهیلات دولتی بوده است.
انتهای پیام/ی30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول