اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه خبر داد

بهره‌برداری از 4 پروژه شاخص بشرویه در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بشرویه از بهره‌برداری از چهار پروژه شاخص این شهرستان هم‌زمان با ایام‌الله دهه ‌فجر خبر داد.

بهره‌برداری از 4 پروژه شاخص بشرویه در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، غلامرضا پورسلطانی در نشست برنامه‌ریزی مراسم دهه فجر در شهرستان بشرویه ‌اظهار داشت: هدف اصلی برگزاری این مراسمات ترویج فرهنگ غنی نهضت انقلاب اسلامی و نمایش دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی گفت: ایام‌الله دهه فجر باید طوری برنامه‌ریزی شود که مسئولان ادارات و نهادها با حضور بیشتر خود در جمع روستاییان بتوانند نسبت به گره‌گشایی و رفع مشکلات آنان همت بیشتری داشته باشند.  
فرماندار بشرویه از بهره‌برداری چهار پروژه شاخص از جمله مخزن 3 هزار مترمکعبی تأمین آب شرب و دو واحد آموزشی و یک ‌باب خوابگاه دانش‌آموزی با ظرفیت 350 نفر در شهر بشرویه و هم‌چنین کلنگ‌زنی برای گازرسانی به شهر ارسک و روستاهای شهرک امام(ره) و غنی‌آباد هم‌زمان با دهه فجر خبر داد.
پورسلطانی ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است.
امام جمعه موقت بشرویه نیز گفت: برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی لبیک گفتن به اهداف مقدس مکتب حماسه حسینی است.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی حدادیان نهضت انقلاب اسلامی به رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) را الگویی از حماسه عاشورایی دانست و افزود: این نهضت و رهبری آن با هدف احیای فرهنگ و تفکر شیعه علوی در راه مبارزه با ظلم و فساد طاغوتیان و استکبار جهانی گام برداشت و زمینه تحقق حکومت و نظام اسلامی را فراهم آورد که در این ایام مبارک به پیروزی نهایی رسید.
وی ادامه داد: گرامیداشت این ایام تکریم و تعظیم شعائر اسلامی و مکتب حیات‌بخش اسلام ناب محمدی(ص) است و شایسته است برنامه‌های این ایام با حضور حداکثری مردم مومن و ولایت‌مدار و همت بیش از پیش مسئولان ادارات و نهادهای دولتی برگزار شود. 
مدیر جهادکشاورزی و دبیر ستاد دهه فجر شهرستان بشرویه نیز گفت: در ایام دهه فجر بیش از 90 برنامه اصلی در قالب فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و ورزشی برگزار خواهد شد.
رضا شفیعی افزود: در نخستین روز از دهه فجر هم‌زمان با لحظه ورود حضرت امام زنگ انقلاب در مدارس نواخته شده و مراسم تجدید میثاق با شهدا برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: در این ایام از 22 طرح و پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون تومان بهره‌برداری می‌شود.
مدیرجهادکشاورزی بشرویه گفت: مهم‌ترین این طرح‌ها مخزن ذخیره آب شرب شهر بشرویه به گنجایش 3 هزار مترمکعب، دو واحد آموزشگاهی، یک واحد خوابگاه مرکزی دانش‌آموزی، مجتمع بزرگ آب‌رسانی روستایی عشق‌آباد، سه طرح بزگ برق‌رسانی و هشت طرح خدمات کشاورزی است.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول