اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار هندیجان خبر داد

افتتاح 2 پروژه در دهه فجر امسال در هندیجان

خبرگزاری فارس: شهردار هندیجان از افتتاح دو پروژه در دهه فجر سال‌جاری در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 2 پروژه در دهه فجر امسال در هندیجان
حسن نبوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: شهرداری این شهرستان همگام با دیگر ارگان‌های شهر، برنامه‌های ویژه و قابل قبولی را در راستای فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر سال‌جاری در دستور کار دارد.
وی افزود: از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به افتتاح پروژه‌های بزرگ سالن چند منظوره اشاره کرد.
شهردار هندیجان با اشاره به پروژه دوم این اداره خاطرنشان کرد: هم‌چنین افتتاح پروژه فاز دوم بازار بزرگ شهرداری هندیجان در دستور کار این شهرداری قرار دارد که در ایام مبارک دهه فجر سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی اضافه کرد: فضاسازی، آذین‌بندی و چراغ‌نمایی خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های اصلی شهر نیز در دستور کار این ارگان مردمی گنجانده شده است.
نبوتی ادامه داد: پخش آهنگ‌ها و سرودهای انقلابی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ارسال پیام کوتاه، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده توسط این اداره در دهه فجر امسال است.
به گفته وی، شهرداری هندیجان در بسیج کردن همه نیروهای خود برای برگزاری مناسب و در خور شأن دهه فجر سال‌جاری با تمام تلاش و قوای خود اقدام کرده است.
شهردار هندیجان تصریح کرد: در این راستا باید همه دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی شهرستان با تعامل و همکاری به یاری همدیگر آمده و یاد و خاطره شهدای انقلاب را زنده نگه دارند.
وی عنوان کرد: عطرافشانی و غبارروبی از مزار شهدا، اجرای مراسم نورافشانی در شب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی از سایر برنامه‌های شهرداری این شهرستان است.
نبوتی با تأکید بر حضور گسترده شهروندان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال‌جاری می‌تواند تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های نظام و انقلاب باشد که در این راه مطمئنا شهروندان هندیجانی از جان و دل مایه می‌گذارند.
وی افزود: مردم این شهرستان نیز همگام با سایر نقاط ایران اسلامی با شرکت در این مراسم باشکوه بار دیگر به تمام دنیا اثبات می‌کنند که چون همیشه پشتیبان ولایت‌فقیه، نظام و آرمان‌های امام راحل در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی هستند.
انتهای پیام/ح20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول