اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافزاری- 10

9 واحد صنعتی دهه فجر در شهرک‌های مازندران افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از بهره‌برداری 9 واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

9 واحد صنعتی دهه فجر در شهرک‌های مازندران افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد از بهره‌برداری 9 واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: تولیدات این واحدهای صنعتی در زمینه‌های صنایع غذایی، برق و الکترونیک، درب و پنجره‌های دوجداره، فولاد و محصولات MDF است.  
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: واحدهای صنعتی یاد شده در شهرک‌های صنعتی کیاسر، منصورکنده، ساری شماره یک، بشل سوادکوه، ساری شماره دو، امامزاده عبدالله آمل و شهدای محمودآباد با حجم سرمایه‌گذاری بیش از 865 میلیارد و 600 میلیون ریال و با ظرفیت اشتغال 583 نفر، همزمان با فرارسیدن دهه مبارکه فجر، مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
وی خاطرنشان کرد: صنایع کوچک در رونق اقتصادی و شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل صنعت، برای شکوفایی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان و کشور، نقش مهم، حیاتی و غیرقابل انکار دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در پایان گفت: توسعـه صنـایع کوچک در نوآوری، اشتغـال، سهم ارزش‌افـزوده و بهره‌وری، میـزان سودآوری، رقابت‌پذیری و میـزان سرمایه‌گذاری در صنعت و اقتصاد، تأثیرگذار است.
انتهای پیام/ح30/چ3000 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول