اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش شادگان خواستار شد

تدارک برنامه‌های دهه فجر نهادهای فرهنگی در شادگان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره آموزش و پرورش شادگان، تدارک برنامه‌های دهه فجر شادگان توسط نهادهای فرهنگی شهرستان را خواستار شد.

تدارک برنامه‌های دهه فجر نهادهای فرهنگی در شادگان
به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، حمید ظاهری صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر که در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان با حضور مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: مردم نقش‌آفرینان اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند.
وی افزود: مردم این سرزمین در صحنه‌های کم‌رنگ و پررنگ اجتماعی و سیاسی این کشور همیشه در صحنه حضور داشته و با وجودشان، حقانیتشان را نسبت به نظام و انقلاب به اثبات رسانیده‌اند.
سرپرست اداره آموزش و پرورش شادگان تصریح کرد: باید یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را گرامی داشت و این مهم را با برگزاری برنامه‌های باشکوه و ویژه به نام و یاد این مناسبت‌ها تحقق بخشید.
وی اضافه کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال با تقارن با نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید این ارزشمندی را در برنامه‌های تدارک دیده گنجاند.
ظاهری خاطرنشان کرد: مراکز فرهنگی هم باید با ترسیم تهدیدهای فرهنگی دشمنان داخلی و خارجی نظام و انقلاب، اقدامات پیشگیرانه‌ای را اتخاذ کرده و با استفاده از سیستم اطلاع‌رسانی مؤثر و روش‌های آماری و موضوعی، آگاهی‌بخشی لازم را در این خصوص انجام دهند.
به گفته وی، آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی، نقش بسیار تأثیرگذاری را در رشد و تعالی افکار عمومی جامعه ایفا می‌کنند.
سرپرست اداره آموزش و پرورش شادگان ادامه داد: باید سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را با درایت و باشکوه‌تر از سال‌های پیش برگزار کنیم.
وی بیان کرد: مطمئنا در این راستا باید همه ادارات، نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان به یاری و تعامل با یکدیگر آمده و موجبات کوری چشم دشمنان ایران اسلامی را فراهم کنند.
ظاهری در پایان افزود: باید یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را در کشور همیشه زنده نگه‌داشت و این فرهنگ را بین جوانان نیز اشاعه داده و تقویت کرد.
انتهای پیام/ح20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول