اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

کاهش حقوق فرهنگیان بوشهر کذب محض است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کاهش حقوق فرهنگیان بوشهر کذب محض است.

کاهش حقوق فرهنگیان بوشهر کذب محض است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، خلیل رضایی بعد از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش بخش شبانکاره اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و ارزشمند در جامعه است و تقویت این نهاد امری لازم برای توسعه و رشد استان و کشور است.
وی افزود: کیفیت‌بخشی به سطح تعلیم و تربیت و انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی در مدارس یک مسئله مهم است که در مدارس استان انجام می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه‌ هوشمندسازی کلاس‌های درس در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته، برای هوشمندسازی هر کلاس درس 30 میلیون ریال اعتبار نیاز است که انتظار داریم با تلاش مسئولان و اهتمام والدین و افراد خیر انجام شود.
رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت شوراهای آموزش و پرورش اشاره کرد و اذعان داشت: شوراهای آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در رشد و پیشرفت مدارس دارند و تقویت این شوراها در دستور کار قرار دارد.
وی اضافه کرد: مسئولان همواره در این شوراها حضوری تاثیرگذار دارند و نقش شوراها را به خوبی درک کرده‌اند.
رضایی بیان کرد: شورای آموزش و پرورش شبانکاره از شوراهای پویا و تاثیرگذار است و این شورا در بین مناطق 17 گانه این استان رتبه دوم را کسب کرده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به شایعه کاهش حقوق فرهنگیان در استان بوشهر پرداخت و خاطر نشان کرد: این مسئله شایعه است و دامن زدن به شایعات با هدف ایجاد روحیه یاس و ناامیدی بین فرهنگیان برای کاهش مشارکت این قشر در انتخابات انجام می‌شود.
رضایی افزود: طرح این موضوعات از اساس کذب است و فرهنگیان نیز با مشارکت جدی در انتخابات پاسخ آنان را خواهند داد.
وی اظهار داشت: اطمینان داریم در انتخابات مجلس نهم بار دیگر مردم و به‌ویژه فرهنگیان با حضور شکوهمند خود، مشت محکمی به دهان استکبار می‌زنند.
انتهای پیام/ر20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول