اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرهنگیان دشتی در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار شدند

پرداخت حق نوار مرزی فرهنگیان دشتی

خبرگزاری فارس: جمعی از فرهنگیان جانباز و ایثارگر شهرستان دشتی در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش نسبت به حذف حق نوار مرزی اعتراض کرده و خواستار پرداخت حق مرزی شدند.

پرداخت حق نوار مرزی فرهنگیان دشتی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، در این نامه‌ که نسخه‌ای از آن نیز در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته،آمده است: معمولا مسئولان کلان در ایام هفته بزرگداشت مقام معلم در اجتماعات مختلف و همایش‌های متعدد و گردهمایی‌های گوناگون خود را از حامیان و دلسوزان مطلق معلمان می‌دانند اما پس از گذشت اندک زمانی آن را فراموش می‌کنند و همچون میتی که تا مراسم هفته از او یاد شده و بعد فراموش می‌شود معلمان نیز چنین سرنوشتی دارند.
در ادامه این نامه آمده است: شهرستان دشتی که سال‌های متمادی جزو مناطق مرزی محسوب می‌شده و در احکام کارگزینی کارمندان اعم از فرهنگیان و سایر کارکنان دولت مبلغی تحت عنوان مناطق کمتر توسعه یافته (حق نوار مرزی) دریافت می‌کردند و اقشار حقوق‌بگیر جامعه که اکثرا زندگی آنان پرهزینه بوده و به صورت قسطی عمر می‌گذرانند به امیدی که شاید دولت عدالت‌محور هر ساله اندکی بر دریافتی ماهانه آنان بیفزاید اکنون بر اساس نظر مسئولان مبلغ مذکور را از ردیف دریافتی و حقوقی معلمان حذف و قطع کرده‌اند.
در این نامه آمده است: جای بسی تاسف است در صورتی که شهرستان دشتی دارای شرکت تعاونی مرزنشینان است و این برهان قاطعی برای اعتراض کارمندان است که اگر ما حق نوار مرزی نباید دریافت کنیم پس وجود این تعاونی چه دلیلی دارد‌؟
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول