اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان:

ذوب‌آهن با استانداردهای زیست محیطی متناسب می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: با اتمام پروژه‌های زیست محیطی سنگینی که در دست اجرا داریم ذوب‌آهن صد درصد با استانداردهای زیست محیطی متناسب می‌شود.

ذوب‌آهن با استانداردهای زیست محیطی متناسب می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان، صفرعلی براتی  اظهار داشت: ذوب‌آهن اصفهان مسئولیتی دارد که برای حفظ محیط زیست براساس استانداردهای مربوطه عمل کند.
وی در تشریح برخی پروژه‌های زیست محیطی ذوب‌آهن گفت: این شرکت در چند سال گذشته، پروژه‌های سنگین برای استاندارد کردن تجهیزات انجام داده است.
مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: از جمله در بخش فولادسازی حدود 80 میلیارد تومان برای مدرن‌سازی دیگ‌های یوتیلزاتور فولادسازی هزینه شده تا گاز و گرد و غبار خروجی آن به استاندارد برسد و هر چند هنوز صد درصد به استاندارد نرسیده اما می‌توان گفت آلایندگی آن بسیار کاهش پیدا کرده است.
وی افزود: در بخش کوره بلند با نصب تجهیزات غبارگیر، شرایط بسیار بهبود یافته و در بخش آگلومراسیون پروژه‌های پنج‌گانه و سه‌گانه در حال اجرا است که با اتمام آنها این بخش نیز صد درصد استاندارد می‌شود.
براتی از کک‌سازی به عنوان بخشی که آلایندگی بیشتری نسبت به سایر بخش‌های کارخانه دارد نام برد و گفت: کک‌سازی شماره یک کف بر شده و در حال تعمیرات اساسی است و از تجهیزات لازم مناسب با استانداردهای زیست محیطی در آن استفاده می‌شود و کک‌سازی شماره دو نیز بهار سال آینده متوقف و بازسازی می‌شود و به طور کلی با انجام این پروژه‌ها کارخانه ذوب‌آهن کاملا با استانداردهای زیست محیطی منطبق می‌شود.
وی به فضای سبز این کارخانه نیز اشاره کرد و گفت: نگه‌داری مناسب از 16 هزار و 500 هکتار فضای سبز ذوب‌آهن که در کشور بی‌نظیر است یکی از اهداف زیست محیطی این کارخانه بوده که به قراردادهای لازم برای نگهداری از این سرمایه مهم منعقد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
انتهای پیام/ی30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول