اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران:

داشتن هوای پاک محصول تفکر قانونمند زیست محیطی است

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران گفت: داشتن هوای پاک محصول تفکر قانونمند زیست محیطی است.

داشتن هوای پاک محصول تفکر قانونمند زیست محیطی است
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی منطقه هشت عملیات انتقال گاز ایران، یدالله بایبوردی بر اهمیت هوای پاک، عوامل آلوده‌کننده هوا و راهکارهای جلوگیری از این معضل اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند متعال نعمت‌های خود را به گونه‌ای قرار داده که انسان برای زندگی سالم و راحت باید به طور متعادل از آنها استفاده کند.
وی تصریح کرد: هرگونه کاستی در مراقبت و محافظت از نعمت‌های خدادادی، تبعات و مشکلات عدیده را پدید می‌آورد.
بایبوردی افزود: مناسبت‌های زیست محیطی صرفاً یک فرصت برای جلب مشارکت همگانی در حفظ و صیانت از محیط زیست بوده و داشتن هوای پاک محصول تفکر قانونمند زیست محیطی است.
وی گفت: در این راستا همه باید تلاش گسترده‌ای داشته باشیم و با برنامه‌های نمادین، برگزاری مراسم، هشدارهای عامه‌پسند در نهادینه شدن فرهنگ محیطی گام برداریم.
همچنین در ادامه مراسم محمدصادق مهتابی، رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل منطقه هشت افزود: اشاعه فرهنگ، آموزش و تنویر افکار کارکنان در زمینه آلودگی هوا، مصرف معقول، برنامه‌ریزی و مدیریت در زمینه تأمین انرژی و مهم‌تر از همه کنترل آلاینده‌های هوا می‌تواند اثرات سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده‌ای داشته باشد. 
وی، بر فعالیت‌های انجام گرفته این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: با همکاری کارکنان منطقه اقدام به افزایش فضای سبز و کاهش آلاینده‌های هوا کرده‌ایم که نامگذاری یک هفته به‌عنوان"هوای پاک" فرصتی برای ایجاد همگرایی و تعاملات بین‌بخشی در عرصه محیط زیست و به خصوص مهار آلودگی هوا است. 
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول