اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای 20 برنامه گرامیداشت دهه فجر در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: این سازمان با برگزاری بیش از 20 برنامه مختلف در سراسر استان دهه مبارک فجر را گرامی می‌دارد.

اجرای 20 برنامه گرامیداشت دهه فجر در چهارمحال و بختیاری
محمدعلی مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: برنامه‌های این سازمان در دهه مبارک فجر با برگزاری مراسم ویژه سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در ادارات آموزش و پرورش و اجرای مراسم صبحگاه و نواخته شدن زنگ گلبانگ انقلاب و بیداری اسلامی در واحدهای مقاومت سراسر استان آغاز می‎شود.
وی با اشاره به برنامه‌های تدوین شده به مناسبت گرامیداشت سی و سومین فجر انقلاب اسلامی در این استان، گفت: برگزاری مسابقه ترویج گفتمان رهبری، گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، شرکت سازمان یافته فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی در نمازهای جمعه از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان در سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‎شود.
مرادی ادامه داد: برپایی جلسات هم اندیشی پیرامون موضوع عفاف و حجاب، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی ویژه فرهنگیان خواهر و مسابقات قرآن و عترت، دیدار و سرکشی از جانبازان در مراکز درمانی و آسایشگاه‌ها و خانواده‌های شهدای دانش‌آموز و فرهنگی از دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه فجر است.
سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقات ورزشی و کوهپیمایی در این استان خبر داد و گفت: اجرای رزمایش پدافند غیرعامل، شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و اجرای سرود یک هزار و 357 نفری توسط دانش‌آموزان بسیجی در مراسم روز 22 بهمن از دیگر این برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.
وی بر ضرورت برگزاری پرشور ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال تأکید کرد و گفت: انتظار می‌رود ملت ایران، با الهام از قرآن کریم، و معارف اهل بیت(ع) پرنشاط و مقتدر، سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را گرامی داشته و با حضور یکپارچه و تأثیرگذار در آیین‌های یوم‌الله بیست و دوم بهمن، باورمند و امیدوار به افقی روشن‌تر به استقبال سی و سومین سال از تاریخ نوین و تحول بزرگی در این سرزمین کهن بروند.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول