اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دهه فجر ابرکوه:

اطلاع‌رسانی در مورد دهه فجر به روز باشد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دهه فجر ابرکوه گفت: برای حضور پرشور مردم در برنامه‌های دهه فجر باید اطلاع‌رسانی‌ها به روز باشد.

اطلاع‌رسانی در مورد دهه فجر به روز باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه محمدرضا ده‌بیدی‌پور ظهر امروز در نخستین جلسه هماهنگی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ابرکوه اظهار داشت: در این دهه باید دستاوردهای انقلاب برای مردم بیش از گذشته تبیین شود و اقشار مختلف با دستاوردها و توانمندی‌های نظام اسلامی بیش از پیش آشنا شوند.
وی افزود: در این ایام بیش از 300 برنامه در راستای گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا هم‌چنین ترویج مبانی دینی در شهرستان برگزار می‌شود.
ده‌بیدی‌پور، وظیفه این کمیته را بسیار حساس دانست و خاطرنشان کرد: باید با اطلاع‌رسانی به روز و شفاف، مردم را برای حضور هر چه بیشتر در مراسم این دهه به ویژه راهپیمایی بزرگ 22 بهمن تشویق کرد.
دبیر کمیته اصناف و بازاریان دهه فجر ابرکوه نیز اظهار داشت: اصناف و بازاریان ابرکوه همیشه پیشگامان عرصه انقلاب بوده‌اند.‌
سیدمسعود میرحسینی خاطرنشان کرد: گرامیداشت دهه فجر به عنوان ایام‌الله باید بیش از پیش مورد توجه همگان قرار گیرد.
وی افزود: مردم انقلابی شهرستان ابرکوه در تمام عرصه‌های انقلاب و دفاع مقدس وظیفه خود را به نحو احسن به انجام رسانده‌اند.
میرحسینی یادآور شد: اصناف ابرکوه نیز مانند دیگر اقشار جامعه یوم‌الله دهه فجر را با شکوه تمام برگزار می‌کنند و تمام تلاش خود را برای تشویق حضور حداکثری مردم در این برنامه‌ها به ویژه راهپیمایی بزرگ 22 بهمن به کار می‌گیرند.
وی با اعلام برخی از برنامه‌های این کمیته در دهه فجر امسال بیان کرد: در این ایام و به میمنت دهه فجر اصناف از تخفیف حق ورود برای صدور پروانه کسب بهره‌مند می‌شوند.
میرحسینی هم‌چنین از نشست اصناف شهرستان با موضوع نقش اصناف در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خبر داد.
ارسال پیامک برای دعوت مردم به شرکت در برنامه‌های این دهه، نصب چادرهای صلواتی برای پذیرایی از مردم، نصب بنر و چاپ فرازهایی از وصیت‌‌نامه‌های شهدا در مورد انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اعلام شده توسط دبیر کمیته اصناف و بازاریان ابرکوه است.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول