اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی - 6

16 کمیته ستاد دهه فجر سوادکوه آغار به‌کار کرد

خبرگزاری فارس: 16 کمیته ستاد دهه فجر سوادکوه با مسئولیت ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه آغاز به‌کار کردند.

16 کمیته ستاد دهه فجر سوادکوه آغار به‌کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، معاون فرماندار سوادکوه صبح امروز در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان با تاکید بر این مطلب که دهه فجر، عزت‌مندی و افتخار را نصیب کشور ما کرده، گفت: برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر به منزله ارزشمندی فداکاری‌های اوائل انقلاب است.

لهراسب رحمتی به فراز و نشیب‌های بیش از 30 ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و رهبری ولی فقیه از رموز موفقیت انقلاب اسلامی در برابر دشمنان و مستکبران بوده است.

معاون فرماندار سوادکوه تصریح کرد: برنامه‌ریزی و ساماندهی فعالیت‌های برگزاری باشکوه مراسم‌های دهه فجر در ستاد این دهه انجام می‌شود.

وی از آغاز به کار ستاد دهه فجر شهرستان سوادکوه خبر داد و ابراز داشت: این ستاد با حضور رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه به برنامه‌ریزی دهه فجر شهرستان خواهد پرداخت.

رحمتی به تشکیل و تنظیم وظایف کمیته‌های دهه فجر سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: کمیته‌های 16 گانه ستاد دهه فجر شهرستان سوادکوه با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان به بررسی ظرفیت‌های شهرستانی برای اجرای برنامه‌های مختلف اقدام می‌کند و گزارش خود را به مسئولان کمیته‌ها و از آن به ستاد شهرستانی ارسال می‌کنند.

معاون فرماندار سوادکوه اذعان داشت: کمیته‌های فرهنگی، ورزش و جوانان، زنان، کارگری، اصناف، روستایی، کودکان و دانشجویی بخشی از کمیته‌های دهه فجر شهرستان سوادکوه را تشکیل می‌دهند.

وی در پایان از ادارات و نهادهای مسئول کمیته‌های ستاد دهه فجر خواست با برگزاری جلسات مختلف به اجرایی کردن مصوبات اقدام کنند.

انتهای پیام/ن۳۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول