اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تبلیغات اسلامی خوی خبر داد

برگزاری 50 گفتمان دینی دهه فجر در خوی

خبرگزاری فارس: مسئول تبلیغات اسلامی خوی گفت: 50 گفتمان دینی و قرآنی دهه فجر در خوی برگزار می‌شود.

برگزاری 50 گفتمان دینی دهه فجر در خوی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام‌ غلامرضا معصومی‌نیا پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان خوی اظهار داشت: ستاد دهه فجر این شهرستان با هدف بسترسازی حضور و مشارکت گسترده تشکل‌های دینی و مردمی تشکیل شده و در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مراسم دهه مبارک فجر تلاش می‌کند.
وی با اشاره به نقش هیئت‌های مذهبی در مراسم گرامیداشت دهه فجر افزود: ساماندهی هیئت‌های مذهبی در این راستا ضروری است و این هیئت‌ها به عنوان تشکل مردمی و دینی باید حضور گسترده در این مراسم داشته باشند.
معصومی‌نیا ادامه داد: امسال این ستاد از 17 کمیته تشکیل شده و بیشتر این کمیته‌ها مردمی است.
این مسئول در ادامه برنامه‌های دهه فجر این شهرستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ایران بیش از 50 گفتمان دینی با محوریت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل می‌شود.
وی اضافه کرد: از این تعداد 30 گفتمان دینی ویژه دانش‌آموزان مدارس متوسطه است که با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار می‌شود و 20 گفتمان دیگر نیز به صورت عمومی است و اساتید برجسته حوزه علمیه نمازی خوی به بحث و بررسی مباحث مختلف انقلاب اسلامی و مسائل پیرامون دهه فجر می‌پردازند.
معصومی‌نیا تصریح کرد: چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی، نقش امام خمینی (ره) در این انقلاب و موضوعات دیگر چون جهاد اقتصادی، جنگ نرم، اخلاق کاربردی و اجتماعی و مهارت‌های زندگی از موضوعاتی است که در گفتمان‌های دینی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
مسئول تبلیغات اسلامی خوی خاطرنشان کرد: حضور قاریان ممتاز شهرستان در مساجد، برپایی نمایشگاه قرآنی، دیدار خانواده‌های شهدا و تجلیل از پیشکسوتان قرآنی از جمله برنامه‌هایی است که در دهه فجر اجرا می‌شود.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول