اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 27 تیم

باهنر، قهرمان فوتسال دانش‌آموزان قم شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال دانش‌آموزان شهید باهنر به مقام قهرمانی رقابت‌های فوتسال دانش‌آموزان استان قم دست یافت.

باهنر، قهرمان فوتسال دانش‌آموزان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف همه ساله به مناسبت‌های گوناگون به همت تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش برگزار می‌شود اما در این بین نواحی آموزش و پرورش قم نیز به منظور رشد و توسعه ورزشی در رشته‌های مختلف اقدام به برگزاری مسابقات قهرمانی استان قم می‌کنند که یکی از پرطرفدارترین این رشته‌ها، فوتسال است.

در این انجمن، فوتبال ناحیه یک آموزش و پرورش شهر مقدس قم اقدام به برگزاری رقابت‌های فوتسال دانش‌آموزان مقطع ابتدایی کرد که با استقبال بسیار پرشور تیم‌های علاقمند در سالن ورزشی ثامن‌لائمه منطقه امامزاده سیدعلی قم برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها 27 تیم شرکت کرده بودند که در مرحله مقدماتی در 9 گروه سه تیمی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند تا در پایان بازی‌های مرحله گروهی، از هر گروه یک تیم جواز صعود به مرحله دوم را به دست آورد.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها، تیم‌های صعودکننده به مرحله دوم در دو گروه تقسیم‌بندی شدند که در گروه نخست پنج تیم و در گروه دوم چهار تیم، این بار نیز به شکل دوره‌ای به رقابت پرداختند.

در گروه نخست مرحله دوم تیم‌های فوتسال دانش‌آموزان مدرسه شهید حاج فاطمی، و شهید باهنر و در گروه دوم این مرحله تیم‌های فوتسال دانش‌آموزان رضوی (2) و سیدالشهداء قم با کسب امتیازات لازم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.

بدین ترتیب دیدارهای مرحله نیمه نهایی برنامه‌ریزی شد و طی آن در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی تیم فوتسال دانش‌آموزان شهید حاج فاطمی به مصاف تیم فوتسال مدرسه ابتدایی سیدالشهداء قم رفت که برنده این مسابقه بعد از تلاش دو تیم در وقت‌های عادی در ضربات پنالتی مشخص شد و در نهایت این تیم فوتسال مدرسه سیدالشهداء بود که جواز صعود به دیدار نهایی را کسب کرد.

اما در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش شهر مقدس قم، تیم‌های فوتسال رضوی (2) و شهید باهنر به مصاف یکدیگر رفتند که در این دیدار تیم مدرسه شهید باهنر با قاطعیت سه گل به حریف خود زد و سه بر صفر برنده شد تا دیگر تیم صعودکننده به دیدار نهایی لقب بگیرد.

در مسابقه فینال این دوره از رقابت‌ها که در سالن ورزشی ثامن الائمه شهر مقدس قم برگزار شد، تیم‌های فوتسال شهید باهنر و مدرسه سیدالشهداء قم برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت با یکدیگر پرداختند که در این مسابقه فوتسالیست‌های آینده‌دار تیم مدرسه ابتدایی شهید باهنر با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داده و فاتح این دوره از رقابت‌ها لقب گرفتند.

اما در دیدار رده‌بندی برای تعیین تیم‌های سوم و چهارم این دوره از مسابقات، تیم‌های فوتسال مدرسه رضوی (2) و مدرسه شهید حاج فاطمی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در این دیدار تیم مدرسه شهید حاج فاطمی با سه گل به برتری دست یافت و سوم شد.

در این رقابت‌ها که مسئولیت برگزاری آن را سعید توسلی از فوتبالیست‌های خوشنام سال‌های دهه 80 قم به عنوان مسئول انجمن فوتبال ناحیه یک آموزش و پرورش شهر مقدس قم بر عهده داشت، مهدی ساده وند، محمدحسن طاهری نژاد، رسول ایل سعادتمند، مهدی ایل سعادتمند، محمدجواد مکاری، علیرضا مهارت کریمی، پوریا کامیاب سعادتمند، معین شفیعی، محمدحسین شفیعی به مربیگری علیرضا اموری در قالب تیم شهید باهنر بر سکوی قهرمانی ایستادند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول