اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم جدید مسئولان باشگاه اپتک صورت گرفت

بازگشت نماینده استان البرز به لیگ فوتسال کشور

خبرگزاری فارس: نماینده فوتسال استان البرز که پیش از این گفته می شد در خطر انحلال است با تلاش برخی مسئولان استان و نظر مساعد مدیران باشگاه در فصل جدید لیگ دسته دوم فوتسال کشور تیم داری خواهد کرد.

بازگشت نماینده استان البرز به لیگ فوتسال کشور
محمد حسین کمالی‌نژاد سرپرست تیم فوتسال اپتک کرج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم به دلیل عدم همکاری شایسته استان با این تیم و نبود حمایت کافی از تیم قصد واگذاری امتیاز تیم و انحلال باشگاه را داشتیم اما در نهایت با قول‌هایی که از سوی مسئولان شهری مبنی بر ایجاد فضای مساعد برای فعالیت تیم داده شد مجاب شدیم برای اعتلای فوتسال استان و رشد این رشته ورزشی به کارمان ادامه دهیم و برای حضور پر قدرت در بازی‌های فصل جدید برنامه‌ریزی کنیم.
کمالی‌نژاد با بیان اینکه بحث انحلال تیم جدی بود و قصدی درباره مانور تبلیغاتی نداشتیم، گفت: خیلی از دوستان تصور می‌کردند ما با مطرح کردن بحث انحلال تیم به دنبال رسیدن به مسائلی خاص هستیم اما این گونه نبود و تیم تا آستانه انحلال و واگذاری امتیاز پیش رفت،‌ اما در نهایت با تلاش برخی دوستان و قول‌هایی که داده شد تیم را حفظ کردیم و از صاحبان تیم خواستیم برای ادامه تیم‌داری در فصل جدید نیز همکاری لازم را داشته باشند.
کمالی‌نژاد در ادامه به برنامه‌های تیمش برای حضور در فصل جدید اشاره کرد و گفت: با قطعی شدن حضور دوباره در لیگ دسته دوم تمرینات تیم را آغاز کرده‌ایم و سعی داریم با حفظ ساختار تیم از فصل گذشته و جذب چند بازیکن لیگی تیمی قدرتمند را برای حضور در مسابقات پیش رو و صعود به لیگ دسته اول فوتسال کشور مهیا کنیم.
وی در پایان گفت: امیدواریم در فصل جدید شاهد حمایت بیشتری از نمایندگان فوتسال استان به ویژه اپتک باشیم تا استان مستعد البرز در رشته فوتسال دارای نماینده در سطح اول کشور شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول