اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شمس:

قهرمانی فوتسال ناشنوایان در جهان کار بزرگی بود / از وزارت ورزش گلایه دارم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: به عنوان سرمربی تیم از وزارت ورزش گلایه دارم، ورزشکاران ناشنوا مظلوم بوده و با کسب عنوان قهرمانی جهان کار بسیار بزرگی را انجام داده‌اند.

قهرمانی فوتسال ناشنوایان در جهان کار بزرگی بود / از وزارت ورزش گلایه دارم
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین شمس یک‌شنبه شب در نشست خبری که با حضور اهالی رسانه در کرمان برگزار شد، اظهار داشت: تیم فوتسال ناشنوایان کشور سرگرم گذران مراحل آماده‌سازی خود به منظور شرکت در مسابقات المپیک آسیایی که اوایل خرداد ماه سال آینده در کره جنوبی برگزار می‌شود، است.
وی با بیان اینکه شرکت در مسابقات فوتسال جهانی ناشنوایان در کشور ترکیه به فاصله یک ماه بعد، از دیگر برنامه‌های این تیم در سال 91 است، افزود: تمام مسئولان ورزش کشور باید از ورزش ناشنوایان بیشتر حمایت کنند تا افتخارآفرینی‌های بیشتری را از آنها شاهد باشیم، اما به نظر می‌رسد این حمایت‌ها و تشویق‌ها در ورزش ناشنوایان کمتر شده است.
شمس به کسب عنوان قهرمانی تیم کشورمان در رقابت‌های جهانی سوئد در ماه گذشته اشاره کرد و بیان داشت: حضور دو بازیکن کرمانی در کنار حضور رضا یوسفی مربی کرمانی تیم ملی همه حکایت از وجود استعدادهای خوبی در این استان است.
وی امکانات شهر کرمان را برای برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتسال ناشنوایان کشور مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: کرمان همیشه در فوتبال و فوتسال ناشنوایان صاحب عنوان‌های قهرمانی بوده است.
شمس با طرح انتقاداتی مبنی بر استقبال سرد از تیم فوتسال ناشنوایان پس از حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: تیمی که قهرمانی را از چنگال 16  تیم دیگر خارج کرده و تیم‌های قدرتمندی چون اوکراین و روسیه را با اقتدار شکست داده بود، شایستگی و لیاقت استقبال گرم و با شکوهی را داشت، اما وقتی وارد فرودگاه شدیم، نه‌ تنها خبری از مسئولان درجه اول ورزش کشور نبود، مسئول دفتر معاون یکی از بخش‌های وزارتخانه برای استقبال از تیم قهرمان جهان به فرودگاه آمده بود.
وی با بیان اینکه پس از کسب این عنوان قهرمانی همه دستگاه‌ها و چند وزارتخانه با دعوت از این تیم قهرمان قدردانی به عمل آوردند، اما هنوز وزارت ورزش و متولی اصلی ورزش از این قهرمانان تشکر انجام نداده است.
شمس گفت: به عنوان سرمربی تیم از وزارت ورزش گلایه دارم، ورزشکاران ناشنوا مظلوم بوده و با کسب این عنوان قهرمانی کار بسیار بزرگی را انجام داده‌اند.
شمس با بیان اینکه در وزارت ورزش برخی انتخاب‌ها خوب نیست، گفت: امیدوارم این انتخاب‌ها به تیم‌های ورزش کشورمان در مسابقات المپیک لطمه نزنند و امیدوارم مسئولان کمی انتقادپذیر بوده و به این مسائل توجه کنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول