اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

این روند ناپسند همچنان ادامه دارد

تاخیر در نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان

خبرگزاری فارس: خبرنگاران کرمانی به تاخیر در برگزاری نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان با ترک محل نشست اعتراض کردند.

تاخیر در نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان شامگاه یکشنبه خبرنگاران کرمانی به ناهماهنگی در برگزاری نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان و مدیر فنی فوتبال فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در کرمان اعتراض و این مسئله موجب ترک سالن محل برگزاری توسط تعدادی از خبرنگاران و عکاسان شد.
در حالی که زمان برگزاری این نشست از چند روز قبل ساعت 16 یکشنبه اعلام شده بود، اما این نشست با یک ساعت و 15 دقیقه تاخیر آغاز شد.
برگزاری دیدار فوتبال تیم‌های مس سرچشمه و ملوان انزلی ساعت 15 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان و همچنین پس از آن دیدار حساس و مهم استقلال با مس سرچشمه در ورزشگاه آزادی و دنبال کردن نتیجه این بازی از سوی خبرنگاران کرمانی موجب شده بود تا خبرنگاران برای پوشش اخبار این دو مسابقه توجه بیشتری را نشان دهند.
زمانی که مسئولان برگزار کننده متوجه این مسئله می‌شوند، تصمیم  گرفتند تا نشست خبری را با تاخیر برگزار کنند تا خبرنگاران حاضر در ورزشگاه که برای پوشش بازی مس سرچشمه رفته بودند به جمع خبرنگاران اضافه شوند.
به گزارش فارس، این دلیل قانع کننده‌ای نیست و مسئولان تربیت‌بدنی با توجه به اطلاع قبلی از بازی مس سرچشمه و ملوان ساعت نشست خبری را تغییر می‌دادند.
تاخیر در برگزاری نشست‌های خبری برخی مدیران و همچنین تاخیر در برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌ها از سوی تعدادی از دستگاه‌ها به یک سنت ناپسند تبدیل شده است.
خبرگزاری فارس مستندات این تاخیرها را جمع‌آوری و در صورت تکرار در معرض افکار عمومی قرار می‌دهد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول