اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه:

قضاوت داوران در لیگ فوتسال ناعادلانه است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: قضاوت بسیاری از داوران در لیگ برتر فوتسال ناعادلانه است.

قضاوت داوران در لیگ فوتسال ناعادلانه است
رضا عقابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در دیدار برابر فرش‌آرا مشهد قضاوت خوبی را از داوران مسابقه شاهد نبودیم و به همین علت در این دیدار شکست خوردیم.
وی تصریح کرد: یکی از گل‌های تیم شهرداری ساوه در برابر فرش‌آرا به دلیل قضاوت نادرست داور ناعادلانه و مردود شناخته شد و هر چه اعتراض کردیم در برابر این بی‌عدالتی نتیجه‌ای کسب نکردیم.
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه با اشاره به اعتراض‌های فراوان خود در این دیدار ‌به‌ویژه در پایان این مسابقه که با نتیجه 3 بر 2 به سود مهمان این مسابقه رقم خورد، خاطرنشان کرد: اعتراض من نتیجه‌ای به دنبال نداشت و متاسفانه داوران در این دیدار سر تیم ما را بریدند.
عقابی با بیان اینکه داوری در لیگ برتر فوتسال ضعیف است، بیان کرد: داوری‌های نامناسب از ضعف‌های مهم لیگ برتر فوتسال کشور است و مسئولان امر باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند تا حق تیم‌های شایسته پایمال نشود.
وی افزود: تاکنون چند‌ بار مراتب اعتراض خود را نسبت به وضعیت داوری در لیگ فوتسال به کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام داشته‌ایم و این تاکنون نتیجه‌ای نداشته ‌و قضاوت‌ها تغییر نکرده است.
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: داوران نسبت به تیم‌هایی که هزینه‌ای میلیاردی داشته باشند مهربان‌تر هستند و تیم‌های دیگر را نابود می‌کنند در صورتی که بسیاری از بازیکنان مستعد و توانمند فوتبال و فوتسال کشورمان از همین‌ تیم‌های کوچک به تیم های ملی راه یافته‌اند.
عقابی بیان کرد: مسئولان تیم فوتسال شهرداری ساوه اعلام کرده‌اند در صورتی که این قضاوت‌های ناعادلانه در لیگ برتر فوتسال ادامه پیدا کند و مسئولان توجهی به آن نداشته باشند مجبور هستیم در لیگ سال آینده شرکت نکنیم.
وی با اشاره به دیدار این تیم در برابر تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد که شامگاه پنج‌شنبه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار و با شکست 3 بر 2 این تیم نیز همراه شد، خاطر‌نشان کرد: تیم فرش‌آرا تیم خوبی است اما داوران اجازه ندادند حق به حق‌دار برسد.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول