اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نیم فصل دوم لیگ دسته اول صورت گرفت

پیوستن بهترین گلزن فوتسال قم به فراز

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال فراز قم بازیکنان سابق ارم کیش و بهترین گلزن فوتسال قم را برای نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتسال جذب کرد.

پیوستن بهترین گلزن فوتسال قم به فراز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال فراز قم در حالی که دیدارهای هفته دوم از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور را پیش رو دارد، در تلاش برای اینکه در شش بازی پیش روی آتی، قوی‌تر و منجسم‌تر از گذشته به مصاف حریفان خود برود و توانمندی فوتسال قم را به نمایش بگذارد، بازیکنان مورد نظر کادر فنی خود را جذب کرد.

باشگاه فراز قم از جذب سه بازیکن جدید برای دور برگشت مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور خبر داد که در بین آنها دو بازیکن سابق تیم فوتسال ارم کیش قم و بهترین گلزن فوتسال باشگاه‌های استان قم نیز حضور دارد.

نخستین بازیکنی که حضورش در تیم فوتسال فراز قم قطعی شد، حسین مردانی‌پور بازیکنی است که در حال حاضر یکی از نفرات باتجربه تیم فوتسال فراز قم به شمار می‌رود و در نیم فصل دوم رقابت‌ها به تیم فوتسال فراز قم پیوسته است که مسئولان این باشگاه امیدوارند با نقش محوری که این بازیکن در تیم فراز ایفا می‌کند، قوی‌تر از گذشته برابر حریفان ظاهر شوند.

حسین مردانی‌پور از جمله بازیکنان خوب فوتسال قم است که سابقه بازی کردن در تیم فوتسال دانشگاه علوم پزشکی قم در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور و تیم‌های ارم کیش و کیش ایر قم در لیگ برتر فوتسال کشور را در کارنامه بازی‌های خود دارد.

باشگاه فراز قم همچنین از جذب یک بازیکن مطرح دیگر نیز خبر داد و این بازیکن محسن شنوفی از جوانان مستعد و توانای فوتسال قم است که از تیم فوتسال باشگاه‌های قم و از تیم فوتسال جوانان ارم کیش مطرح شد و سابقه بازی کردن در تیم فوتسال ارم کیش قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور را نیز دارد.

از سوی دیگر محسن شنوفی که سابقه بازی کردن در تیم فوتسال سایپا کاشان در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور را نیز دارد، از جمله فوتسالیست‌هایی است که آینده درخشانی در فوتسال قم و کشور خواهد داشت.

تیم فوتسال فراز قم محسن وفایی بهترین گلزن فوتسال باشگاه‌های استان قم در سال جاری را نیز به جمع بازیکنان خود در نیم فصل دوم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور اضافه کرد تا توان گلزنی این تیم نیز افزایش یابد.

تیم فوتسال فراز قم در حال حاضر با کسب 10 امتیاز از سه پیروزی، یک تساوی و چهار باخت در بین تیم‌های میانه جدول گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول