اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فوتسال شن‌سا لرستان:

شن‌سا قهرمان لیگ فوتسال نوجوانان لرستان شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتسال شن‌سا لرستان گفت: رقابت‌های لیگ فوتسال نوجوانان لرستان که با حضور پنج تیم در جریان بود، با قهرمانی تیم نوجوانان باشگاه شن‌سا لرستان به پایان رسید.

شن‌سا قهرمان لیگ فوتسال نوجوانان لرستان شد

امین سپهوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: لیگ فوتسال نوجوانان استان که به همت عزیز سلیمانی رئیس کمیته فوتسال استان امسال برای نخستین‌بار برگزار شد، با قهرمانی تیم نوجوانان شن‌سا به پایان رسید.

وی افزود: در این رقابت‌ها که به صورت رفت و برگشت برگزار شد، شن‌سا توانست با کسب 14 امتیاز به مقام قهرمانی برسد و تیم‌های سایپا و بوژان هر کدام با 11 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده دوم و سوم بایستند.

مدیرعامل شن‌سا لرستان گفت: تیم نونهالان این باشگاه در سال‌های 88 و 89 در رده نونهالان مقام قهرمانی استان را از آن خود کرده بودند و امسال نیز تیم نونهالان خود را برای شرکت در مسابقات نونهالان آماده کرده بودند، که امسال فدراسیون فوتبال با اقدامی عجیب رده نونهالان را از تقویم مسابقات خود حذف کرد و ما مجبور شدیم با وجود اختلاف سنی و قدی بازیکنانمان با رقبا، تیم نونهالانمان را در مسابقات نوجوانان استان شرکت دهیم.

سپهوند تصریح کرد: رده‌های سنی پایه باشگاه ما حدود دو سال است، با مدیریت سعید ملکشاهیان از پیشکسوتان فوتبال استان و مربیگری وحید ساکی سرمربی جوان و با اخلاق تیم‌های پایه مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: ما از بازیکنان نخبه دیگر تیم‌ها حتماً استفاده می‌کنیم، امیدواریم مسئولان ورزش استان همچون گذشته حامی نمایندگان استان در میادین کشوری باشند، تا بتوانیم نماینده‌ای شایسته برای لرستان در رقابت‌های قهرمانی کشور باشیم.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول